کد خبر: 1000828
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
به پایان اولین هفته از ماه رمضان نزدیک شده ایم و رقابتی بین سریال‌ها و برنامه‌های رمضانی شکل گرفته است. چهار سریال مختلف در فضا‌های متفاوت روی آنتن شبکه‌های سیما رفته است که هر یک مخاطبان خاص خود را پیدا کرده است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان در شبکه یک، سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری در شبکه دو، سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست در شبکه سه و سریال «پدرپسری» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در شبکه پنج، آثاری هستند که این شب‌ها مخاطبان زیادی را بعد از سفره‌های افطار پای خود نشانده اند.
سریال‌هایی که هر یک از بازیگران متنوعی بهره گرفته اند و یا از نقاط قوت و امتیاز‌هایی برخوردار هستند که مخاطب آن‌ها را دنبال کند.

در عین حال شاید برای مخاطبان سریال‌ها هم جالب باشد که بدانند کدام سریال بیشترین طرفدار را دارد و یا مردم بیشتر قصه کدام مجموعه را دنبال می‌کنند.
این رتبه بندی براساس آمار موجود در سایت تلوبیون است که تعداد بازدید‌های هر محصول را ارائه می‌کند.

«بچه مهندس» در رتبه اول تماشای سریال‌ها قرار دارد که شاید یک دلیلش این باشد که مثل خیلی از برند‌های دیگر که در چند وقت گذشته شاهد بودیم رسیدن این سریال به فصل سوم و آشنایی مخاطب با آن در این رتبه اولی بودن بی تاثیر نباشد.

بعد از «بچه مهندس» سریال «زیرخاکی» با اختلافی بسیار کم در جایگاه دوم قرار دارد که شاید یک دلیلش فضای طنز آن و دیگری بازیگرانش باشند.

همچنین در جایگاه بعدی سریال «پدر پسری» با اختلاف زیاد است که این مجموعه نیز از فضایی طنز و کمدی‌های موقعیت برخوردار است؛ و آخرین رتبه در میان سریال‌های رمضانی به «سرباز» اختصاص دارد که شاید در قسمت‌های بعد بتواند این جایگاه را تغییر داده و بالاتر بیاید.

لازم به ذکر است که آمار مخاطبان این سریال‌ها در تلوبیون به شرح زیر است: سریال بچه مهندس با ۲۹۲ هزار، زیرخاکی با ۲۶۸ هزار، پدر پسری با ۷۹ هزار و سرباز با ۶۷ هزار مخاطب در چند روز گذشته دیده شده اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار