کد خبر: 1000803
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: به علت شیوع بیماری کرونا ، آمار اهداء کنندگان خون با کاهش شدید مواجه گردیده است از این روی اهمیت اهداء دوچندان شده و باید همه در این زمینه پیش قدم شوند.

ناصر مقدم ، ضمن سپاس و قدر دانی از زحمات کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا ، با اعلام این خبر اظهار داشت : اهدای خون سالم هدیه ای ارزشمند برای بیماران نیازمند است و در این شرایط سخت که کرونا مهمان ناخوانده این روزهای استان البرز است ، اهمیت آن دوچندان شده و باید همه در این زمینه پیش قدم شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود : به علت شیوع بیماری کرونا ، آمار اهداء کنندگان خون با کاهش شدید مواجه گردیده است .لذا با توجه به اهمیت و ضرورت تامین خون مورد نیاز بیماران تالاسمی ،سرطانی ،پیوند،کبدی و ... و لزوم پیشگیری از تبعات احتمالی آن شایسته است اصحاب محترم رسانه ی استان البرز همچون گذشته بصورت مستمر در خصوص ضرورت اهدا خون به شهروندان اطلاع رسانی نمایند.

وی در پایان از تلاش ها و زحمات بی شائبه و خالصانه مدیران ، خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه استان در خصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع و درست ویروس کرونا قدر دانی کرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار