کد خبر: 1000449
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و شرایط فعلی جامعه در مبارزه با ویروس کرونا، نیکوکاران می‌توانند با اهدای نذورات خود، آسایشگاه کهریزک را جهت تهیه اقلام بهداشتی، درمانی و محافظتی، یاری کنند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، زندگی مددجویان در خانه و خانواده بزرگ کهریزک وابسته به سخاوتمندی نیک‌اندیشانی است که می‌توانند سهمی از زندگی بخشی به این عزیزان را تامین کنند.
ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم‌تر برای یاری به نیازمندان جامعه است و چه نیک است که این یاری، تهیه ملزومات بهداشتی بیش از ۳هزار مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اتیسم ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک باشد.
آسایشگاه خیریه کهریزک، رمضان امسال در حالی‌که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان ادای برخی نذورات و برگزاری مراسم افطاری فراهم نیست، از خیرین دعوت می‌کند تا با نذری متفاوت، کمک رسان در تامین اقلام بهداشتی، درمانی و محافظتی، برای کنترل این ویروس باشند.
نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا حضور در دفاتر این موسسه در سطح شهر تهران و البرز، نسبت به برآورده کردن نذورات خود اقدام کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار