کد خبر: 999125
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
سردار اکبری خبر داد:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جلسه استانی مقابله با ویروس کرونا از جمع آوری 12میلیارد ریال کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 به گزارش  جوان به نقل از روابط عمومی بسیج سپاه  استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در استانداری چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان برگزار شد.

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه با اشاره با آغاز فعالیت اصناف بر دریافت کد رهگیری از سامانه سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بازرسان بر مراعات دقیق فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تأکید کرد.

 عباسی، توجه به معیشت مردم بویژه حمایت از آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا را به مسئولان توصیه کرد و ادامه داد: ادارات و نهاد‌های عضو ستاد استانی مقابله با کرونا ۲۰ درصد از حقوق کارکنان خود را مشروط به رضایت کارمندان برای کمک به مردم آسیب‌دیده اختصاص دهند.

عباسی گفت: همچنین ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات مدیریت بحران استانداری نیز به حساب ستاد مردمی کمک مؤمنانه استان واریز می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت شناسایی نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا، اظهار داشت: در این ۲ حوزه باید هم افراد نیازمند و هم خانوارهایی که از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند به خوبی شناسایی شوند تا با انسجام، همدردی و مواسات بخشی از ضرر و زیان این افراد را بتوان جبران کرد.

عباسی ادامه داد: در همین راستا می‌طلبد تا ادارات و نهادهای عضو ستاد استانی مقابله با کرونا ۲۰ درصد از حقوق کارکنان خود را مشروط به رضایت کارمندان برای کمک به مردم آسیب‌دیده اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰۰ میلیون ریال از اعتبارات مدیریت بحران استانداری نیز به حساب ستاد مردمی کمک مومنانه استان واریز می‌شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری  نیز در این جلسه با اشاره به اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه گفت: در راستای کمک به مردم آسیب‌دیده از کرونا و نیازمند استان، تاکنون ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی توسط پایگاه های مقاومت بسیج و همکاری ائمه جمعه و جماعات جمع آوری شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌محمد اکبری با اشاره به توزیع 6هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده استان چهارمحال و بختیاری که   از این تعداد دو هزار و 100 بسته معیشتی از تهران برای خانوارهای نیازمند استان اختصاص یافته است، ابراز امیداوری کرد در ادامه با جذب کمک‌های بیشتر، خدمات‌رسانی به این اقشار همچنان تداوم داشته باشد.

وی، با تقدیر از همکاری اقشار مختلف مردم، گروه های خیّری و ائمه جمعه و جماعات در جمع آوری  کمک‌های مؤمنانه، تصریح کرد: این موضوع می‌طلبد تا همه این کمک‌ها در زیرمجموعه قرارگاه مردمی استان (قرارگاه خدمات‌رسانی شهید محمدسعید جعفری)، تجمیع شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد سامانه‌ای برای شناسایی خانوارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا در استان، خاطر نشان کرد: به زودی این سامانه رونمایی و موجب می‌شود تا کمک‌های مردمی، به صورت عادلانه و مساوی بین افراد نیازمند و مستحق توزیع شود.

سردار اکبری، فعالیت ۳ ساله قرارگاه خدمات‌رسانی آسیب‌دیدگان درون و برون استانی چهارمحال و بختیاری را یادآوری کرد و گفت: این قرارگاه در سیلاب سال گذشته و همچنین زلزله کرمانشاه خدمات قابل توجهی به مردم کشور ارائه داد.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌هایی که از سوی این قرارگاه در بحران کنونی جمع‌آوری شده است نیز در ۲ مرحله به مردم ارائه می‌شود، که یک مرحله آن در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد کریم اهلبیت حضرت امام حسن  (علیه السلام ) و کمک دیگر در عید سعید فطر انجام می‌گیرد.

گفتنی است؛ در قالب رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، تمامی پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در نواحی مقاومت شهرستان‌های 10 گانه استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای حمایت از آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند.

حساب مشترک (قرارگاه خدمات‌رسانی شهید محمدسعید جعفری) به امضای نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (علیه السلام) نزد بانک انصار به ‌منظور واریز کمک‌های مردم برای کمک به نیازمندان و حادثه دیدگان از شیوع ویروس کرونا شامل شماره حساب ۱-۵۵۵۵۵۵۵-۴۳-۱۹۱۸،شماره شبا ۶۰۶۳۰۱۹۱۸۰۴۳۵۵۵۵۵۵۵۰۰۱ IRو شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۰۰۱۱۰۸۵۴ در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر