کد خبر: 998827
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تأکید بر تلاش برای آزادی اسرای فلسطینی، تأکید کرد، رژیم صهیونیستی مسئول حفظ جان این اسراست.
سرویس بین الملل جوان آ‌نلاین: «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه پنجشنبه (روز گذشته) تأکید کرد که رام‌الله تمام تلاش خود را برای آزادسازی اسرای دربند فلسطینی خواهد کرد.

وی خطاب به اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی گفت، تا زمانی که زندان‌های رژیم صهیونیستی از زندانیان فلسطینی، خالی نشود، هیچ توافق صلح نهایی با این رژیم امضا نخواهد کرد.

خبرگزاری «صفا» به نقل از عباس گزارش داد، تشکیلات خودگردان تسلیم فشار‌هایی نخواهد شد که هدف از آن، این است که رام الله، اسرای فلسطینی و خانواده‌هایشان را به حال خود رها کند.

وی خطاب به اسرای فلسطینی گفت: «به خاطر صبر، ایستادگی و ایمان شما به عادلانه بودن مسئله ما (آرمان فلسطین)، ملت شما سرافرازند».

عباس با بیان اینکه اسرای فلسطینی، ارزشمندین سرمایه انسانی یعنی آزادی را تقدیم فلسطین کرده‌اند، تأکید کرد، این افراد، در راه ملت خود و حقوق قانونی آنان در زمینه آزادی، استقلال و برپایی کشور فلسطین به پایتختی قدس عمر خود را فدا کردند.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد، مسئله اسرا، مهمترین اولویت تشکیلات خودگردان فلسطین خواهد بود تا بتواند حقوق ملت این کشور را که غیر قابل چانه‌زنی است، حفظ کنند.

وی از جامعه بین‌الملل و نهاد‌های حقوق بشری خواستار مداخله و اعمال فشار به رژیم صهیونیستی شد تا حقوق بین‌الملل را برای نجات جان اسرای فلسطینی رعایت کند؛ به ویژه اینکه، در حال حاضر، ویروس کرونا، تمامی انسان‌ها را تهدید می‌کند.

عباس ضمن درخواست از رژیم صهیونیستی برای آزادی فوری اسرای فلسطینی، این رژیم را مسئول سلامتی و حفظ جان این اسرا عنوان کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار