این روزها، مخاطب را جدی‌تر بگیریم
کد خبر: 995440
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004AxU
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
میکائیل شهرستانی بازیگر در گفتگو با «جوان» مطرح کرد
بی‌کیفیتی محصولات و سردرگم‌بودن میان سرگرم‌سازی یا پیام‌دهی است که باعث می‌شود بخشی از مردم قید محصولات داخلی را زده و به سمت محصولات آن طرفی بروند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: میکائیل شهرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان این مطلب به «جوان» گفت: در دورانی که بسیاری از مردم به خاطر کرونا، خانه‌نشین شده‌اند، فرصتی مناسب پیش آمده تا رسانه‌های داخلی به سرگرم‌سازی مخاطب بپردازند و اگر داخل جذبشان نکنند، به طرف رسانه‌های خارجی مراجعه می‌کنند و این موضوع آسیب بسیاری به فرهنگ و روحیه و سلیقه مردم می‌زند.

بازیگر «صداها» و «سایه به سایه» ادامه داد: با ورود شبکه‌های مجازی هر اطلاعاتی که بخواهید در عرض چند ثانیه در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و مردم را نمی‌شود مثل سابق با محصولات سرکاری، سرگرم کرد. مردم نیاز دارند که به آن‌ها احترام گذاشته شود. این احترام ایجاد نمی‌شود مگر با حرمت گذاشتن به خواسته‌های مخاطب. شهرستانی افزود: وقتی بیننده از فلان مجری و فلان برنامه خوشش نمی‌آید، بی‌خود و بی‌جهت نباید با آنتن دادن به آن مجری و ادامه دادن آن برنامه، مخاطب را بدبین کرد، به جایش می‌توان سراغ افراد و محصولاتی رفت که مخاطب از آن‌ها خاطره خوب دارد. بازیگر مجموعه‌های «آواز در باران» و «تصویر یک رؤیا» عنوان کرد: خودم برنامه‌های ورزشی تلویزیون را پیگیر هستم و به عنوان مخاطب برنامه‌های ورزشی کشتی، والیبال یا فوتبال را تماشا می‌کنم و در این باره کلی مخاطب داریم که عاشق برنامه‌های ورزشی هستند. پس یک راه ساده برای افزایش مخاطب در همه ادوار و از جمله این روز‌های کرونایی، روی آنتن فرستادن مسابقات ورزشی رشته‌های مختلف و ارائه برنامه‌های تحلیلی پرچالش درباره ورزش‌های پرطرفدار است. میکائیل شهرستانی با تأکید بر نیاز به مدیریت متبحرانه برای کمک به رونق رسانه‌های داخلی گفت: نباید این طور باشد که رؤسا، افرادی را به کار گمارند که شایستگی ندارند و در این زمینه فاقد تخصص و از همه بدتر اینکه نابلد و خودرأی هستند. شهرستانی در ادامه گفت: مدیران رسانه‌ای نباید سلایق شخصی خودشان را اعمال کنند بلکه باید مشاوران درستی داشته باشند که راه و چاه را به مدیران بنمایند و آدم‌هایی که کارشان را بلد هستند و سال‌ها محبوبیت داشتند، جذب کنند. وی تأکید کرد: الان دیگر با مردم نمی‌شود شوخی‌های سهل‌گیرانه کرد و باید مخاطب را جدی‌تر گرفت و با جدیت بالا محصول جذاب و دست اول و منسجم و استاندارد عرضه کرد. این روز‌ها مخاطب بیش از هر وقت دیگر فیلم‌ها و سریال‌های دیدنی و پرکشش می‌خواهد و باید سعی کرد از طریق تلویزیون یا سامانه‌های مجاز اینترنتی این محصولات را در اختیارش گذاشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار