کد خبر: 994719
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون هاکی در سال 1398 باحضور دکتر بهام قدیمی رییس و دیگر اعضاء فدراسیون و مدعوین محترم امروز سه شنبه 20 اسفندماه تشکیل شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در این جلسه عملکرد سال 1398 توسط دکتر بهرام قدیمی ریاست فدراسیون ارائه شد و درادامه دکتر کامران کتال در خصوص کلیات گزارش مالی فدراسیون صحبت کرد. همچنین حسن اباذری دبیر فدراسیون برنامه های انجام شده در سال 1398 و همچنین برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ را ارائه کرد.

دکتر بهرام قدیمی ابراز داشت: « طی یازده ماه گذشته و از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بود که کار جدی ما در هاکی کشور شروع شد. از همان آغاز کار نسبت به دشواریهای اجرایی در توسعه عمومی هاکی هم در داخل سالن و هم در چمن واقف بودم. می دانستم که در تهران بزرگ حتی یک سالن اختصاصی و یا خانه هاکی وجود ندارد. در بخش هاکی روی چمن، آنچه را که بیش از 40 سال پیش و در استادیوم ورزشی آزادی داشتیم، تقدیم فوتبالیستها کردیم و در آغاز کار هیچ جایی که بتوانیم در تهران بر روی چمن هاکی بازی کنیم را نداشتیم. با همه این احوال و آگاهی از تمامی کمبودها به ویژه از نظر مالی، با توکل به قادر متعال، همت بلند و حمایت مسئولان محترم ورزش کشور در وزارت و کمیته ملی المپیک و بهره مندی از سرمایه های انسانی هاکی و همه دوستان بزرگوار شروع به کار کردیم.

پیش روی مان مسابقات قهرمانی آسیا در هاکی داخل سالن بانوان و آقایان قرار گرفته بود و ما نیز برای اثبات توان و تداوم افتخاراتمان، ده اردوی آمادگی تیمهای ملی را در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم. گفتنی است، تیم ملی بانوان پس از حدود ده سال غیبت، به این رویداد اعزام کردیم و در نهایت ، توفیقات بی مانندی را صاحب شدیم و دلاور مردانمان قهرمان بی چون و چرای آسیا شدند و بانوانمان هم در رنکینگ قهرمانی قرار گرفتند.

کار سختی را در حوزه های مختلف از جمله احیای هاکی روی چمن که نسخه اصلی هاکی در جهان بشمار می رود و در ردیف ورزشهای المپیکی است ، آغاز کردیم که به جهت ضیق وقت ، تیتر وار آنچه که تاکنون انجام شده را به عرض شما می رسانم:

* بخش آموزش

- برگزاری 35 دوره کلاس مربیگری و داوری و کارگاه های دانش افزایی در سطوح مختلف و در هر دو بخش بانوان و آفایان در استانهای سراسر کشور

- برای نخستین بار، تشکیل دوره آموزش هاکی روی چمن زیر نظر مدرس بین المللی از کشور مالزی جهت مربیان خانم و آقا به تفکیک در شهر تبریز

* بخش همگانی و استعداد یابی

- برگزاری 15مرحله آموزش عمومی و همگانی و فراخوانهای استعداد یابی در شهرهای مختلف

- برگزاری دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر هاکی روی چمن در هر دو گروه دختران و پسران در شهرهای نقده و کرمانشاه با حضور بیش از هفتصد فعال هاکی کشور

- برگزاری 24 کارگاه آموزشی استعدادیابی ویژه مربیان پرورش دهنده استعدادها در سراسر کشور

* بخش مسابقات داخلی

- برگزاری رقابتهای هاکی روی چمن قهرمانی مردان امیدهای کشور در شهرستان شهریار .

* بخش رقابتهای برون مرزی

- شرکت دو تیم ملی بانوان و آقایان در پیکارهای قهرمانی هاکی داخل سالن آسیا ( تیرماه سال جاری در کشور تایلند )

- شرکت تیم ملی هاکی روی چمن مردان امیدهای کشور در مسابقات آسیایی عمان ( شهر مسقط )

*بخش تامین تجهیزات و وسایل

- خرید بیش از 35 هزاردلار امکانات تخصصی از جمله چوب، توپ، لباس دروازه بانی و ...مستقیما از کنفدراسیون هاکی آسیا با نازلترین قیمت. که بخشی از این وسایل توسط قهرمانان شرکت کننده در رقابتهای عمان به کشور وارد شد و بلافاصله با توجه به نیازهای استانی و ظرفیت های فنی در میان هیات های سراسر کشور توزیع شده و در حال توزیع است.

*بخش همکاری های مشترک

- به موازات فعالیت های اجرایی و فنی، در راستای توسعه عمومی و همگانی فدراسیون اقدام به انعقاد تفاهم نامه های مشترک با نهادهای آموزشی و ... نمود که از آن جمله میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

1- انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی

2- انعقاد تفاهم نامه با سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران

3- انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش دانش آموزی

4- انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان

5- انعقاد تفاهم نامه با سازمان ورزش شهرداری

6- انعقاد تفاهم نامه با مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران

*بخش زیر ساخت ها

با حمایت و حسن نظر مدیران محترم ارشد ورزش کشور به ویژه برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن کریمی مدیرعامل محترم شرکت تجهیز، یک قطعه زمین در ضلع غربی مجموعه ورزشی انقلاب و یک قطعه زمین دیگر در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار فدراسیون قرار گرفت تا پس از طی مراحل اداری و فنی نسبت به احداث زمین اختصاصی هاکی روی چمن اقدام شود.
درپایان جلسه برنامه عملیاتی پیشنهادی سال ۱۳۹۹ جهت بررسی و تصویب ارائه گردید و به تصویب اعضاء هیات رئیسه فدراسیون رسید.
 
تشکیل آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون هاکی در سال 1398
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار