کد خبر: 992783
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
سپاهان مانع از برگزاری دربی اصفهان نمی‌شود؟!
هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در حالی عصر پنج‌شنبه با برگزاری پنج دیدار آغاز می‌شود و عصر جمعه با مصاف دیگر بازی‌های باقیمانده به پایان می‌رسد که رقابت‌های این هفته نیز همچنان تحت تأثیر کروناست!
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: 
واکنش به برگزاری بازی‌ها به‌رغم شیوع کرونا
به دنبال شیوع ویروس کرونا، خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال تأکید کرد که این تیم برای بازی با گل‌گهر به سیرجان سفر نمی‌کند. تصمیمی که با مخالفت مسئولان سازمان لیگ برای لغو این بازی تغییر کرد. سرمربی سایپا نیز در اعتراض به برگزاری لیگ با وجود ویروس کرونا گفت که مصلحت‌اندیشی گوش‌ها را پر کرده است: «سلامتی انسان‌ها از هر قهرمانی و مدالی ارزشمندتر است». گل‌محمدی، اما به‌رغم حضور با دستکش بهداشتی در کنفرانس قبل از بازی تأکید کرد که اگرچه شرایط سختی است، ولی پرسپولیس از هر تصمیمی که از بالا گرفته شود تبعیت می‌کند.

اوضاع بغرنج استقلال برابر تیم ته‌جدولی
رقابت‌های این هفته ساعت ۱۵:۳۰ امروز با مصاف ماشین‌سازی تبریز- نساجی مازندران آغاز می‌شود و با رویارویی فولاد خوزستان و شاهین بوشهر که هفته گذشته از قعر جدول جدا شد، ادامه پیدا می‌کند. دیداری که همزمان با مصاف گل‌گهر سیرجان- استقلال در ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. آبی‌پوشان تهرانی در شرایطی بسیار حساس عصر امروز در کرمان برابر گل‌گهر سیرجان به میدان می‌روند. استقلال در صورت پیروزی می‌تواند برای ۲۴ ساعت هم که شده جای تراکتورسازان را در رده دوم جدول بگیرد. البته روی کاغذ آبی‌پوشان تهرانی برابر سیرجانی‌هایی که در رده‌های آخر جدول قرار گرفته‌ا‌ند، کار سختی ندارد. با وجود این بدون تردید اوضاع نابسامان مدیریتی این باشگاه و همچنین استعفای مجیدی که البته مورد موافقت قرار نگرفته و حضور پرویز مظلومی در کنار تیم به عنوان سرپرست می‌تواند تمرکز استقلال را در بازی برابر گل‌گهر به‌هم بزند و کار این تیم در سیرجان را سخت کند، خصوصاً که آبی‌پوشان اصرار داشتند که به دلیل شیوع کرونا راهی کرمان نشوند، اما درخواست آن‌ها برای لغو بازی مورد موافقت قرار نگرفت تا این تیم در شرایطی نه‌چندان جالب برای رویارویی با گل‌گهر راهی سیرجان شود.

دربی اصفهان اگر برگزار شود!
در دیگر بازی حساس امروز ذوب‌آهن رأس ساعت ۱۶:۱۵ برابر سپاهان به میدان می‌رود. البته به شرط آنکه زردپوشان اصفهانی باز هم به دلیل برگزاری بازی بدون تماشاگر از حضور در زمین سرباز نزنند و برای راهی شدن به ورزشگاه خواهان زیرلفظی نباشند تا دربی اصفهان در سکوت ورزشگاه برگزار شود و داستان تازه‌ای از اصفهان برای کمیته انضباطی مخابره نشود. ذوب‌آهن هفته گذشته نتیجه بازی خود را به استقلال واگذار کرد و حالا برای صعودی یک پله‌ای در جدول به دنبال پیروزی در دربی اصفهان است، آن‌هم برابر سپاهانی که هفته گذشته به بهانه برگزاری بازی بدون تماشاگر حاضر نشد مقابل سرخپوشان تهرانی به میدان برود. شاگردان قلعه‌نویی در صورت پیروزی در این بازی تنها به شرط شکست یا تساوی استقلال است که می‌توانند صعودی یک پله‌ای در جدول رده‌بندی داشته باشند.

یحیی مقابل تیم شهرخودرو
بازی‌های امروز، اما با مصاف پرسپولیس – شهرخودرو (ساعت ۱۸:۳۰) به پایان می‌رسد، جایی که یحیی گل‌محمدی برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد. پرسپولیس که با یک بازی کمتر از دیگر تیم‌های لیگ در صدر جدول قرار دارد، بعد از اتفاقاتی که در اصفهان تجربه کرد حالا باید در یکی از بازی‌های سخت نیم‌فصل دوم به مصاف شهرخودرو برود. تیمی که سومین باخت این فصل را به سرخپوشان تحمیل کرده بود. شهرخودرو بعد از تراکتور و سپاهان سومین تیمی بود که موفق به برتری مقابل شاگردان کالدرون شد، آن‌هم با هدایت یحیی گل‌محمدی. در نیم‌فصل دوم، اما شرایط تغییر کرد و با رفتن کالدرون، یحیی سکان هدایت پرسپولیس را به دست گرفت و حالا شهرخودرو برابر تیمی در آزادی به میدان می‌رود که نیم‌فصل اول با سرمربی آن موفق به برتری مقابل پرسپولیس شده بود، آن‌هم در دیداری که نتیجه‌اش برای یحیی و شاگردانش و همچنین حفظ صدرنشینی اهمیت زیادی دارد، چراکه این تیم به‌رغم یک بازی کمتر با ۴۱ امتیاز و فاصله چهار امتیازی از تیم دوم جدول صدرنشین است و در صورت پیروزی برابر شهرخودرو می‌تواند جایگاهش را مستحکم‌تر از قبل کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار