کد خبر: 992030
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش به منظور کاهش و پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، چهار تصمیم را اتخاذ کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پس از دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر فعالیت گسترده در زمینه مقابله با کرونا، "ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش" در فدراسیون پزشکی ورزشی راه اندازی و نخستین جلسه آن امروز (شنبه) در محل این فدراسیون تشکیل شد.

در این نشست که با حضور سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و دیگر مدیران و متخصصان فدراسیون، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، پس از بررسی موضوع و ارائه گزارشی از اقدامات آموزشی پیشین این فدراسیون برای قهرمانان المپیکی و ورزشکاران سراسر کشور، چهار مورد مقرر شد.

ابتدا اینکه دستورالعمل کشوری کرونا ویروس در محیط‌های ورزشی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدون شود. دومین مورد اینکه بسته جامع آموزشی کشوری برای مقابله با کرونا ویروس در سطح کشور تهیه شود. سومین مسئله اینکه دستورالعمل شرکت در اردو‌ها و مسابقات ورزشی تدوین شود و در آخر نیز زمینه شرکت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش در برنامه آموزش همگانی نظام پزشکی در خصوص مقابله با ویروس کرونا و دریافت گواهی مربوطه، فراهم شود.

گفتنی است روز گذشته (جمعه) وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با دستور دولت و محوریت وزارت بهداشت تشکیل شده همکاری کامل داشته باشد.

در بخشی از دستور وزیر ورزش و جوانان به سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی آمده بود: حفظ سلامت ورزشکاران، قهرمانان و تماشاگران از اولویت‌های جدی شما برای پیشگیری و مقابله با بیماری کروناست. به ویژه در مسابقات لیگ در رشته‌های مختلف با همکاری سایر دستگاه‌ها و وزارت بهداشت تمهیداتی جدی برای رعایت ایمنی محیطی و سلامت تیم‌ها و تماشاگران داشته باشید.
برچسب ها: ویروس کرونا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار