کد خبر: 991727
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهر تهران گفت: مشکل برخی آژانس‌دار‌ها که هنوز سهمیه سوخت خود را نگرفته اند، به زودی برطرف می‌شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: مرتضی ضامنی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت بهمن ماه خودرو‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی تا ۴ اسفندماه به حساب رانندگان واریز می‌شود، گفت: برخی از آژانس داران به دلیل برخی از استعلامات و مغایرت‌های اطلاعات، مشکلاتی را برای سهمیه سوختشان ایجاد شد که این مشکلات برطرف و طی چند روز آینده سهمیه سوخت آنان به صورت ریالی واریز می‌شود.

وی افزود: آژانس‌ها مدیریت دو گانه دارند. برخی از آژانس‌ها زیرمجموعه شهرداری‌ها هستند و برخی زیرمجموعه اصناف. به دنبال سهمیه بندی سوخت، مقرر شد شهرداری‌ها و اصناف، اطلاعات خودرو‌ها و رانندگان تحت پوشش خود را ارسال و در صورت تأیید بر اساس پیمایش سهمیه سوختی برایشان در نظر گرفته شود.

ضامنی تصریح کرد: اطلاعات ارسال شده نیاز به استعلامات لازم از خود شخص و خودرو داشت تا اصالت خودرو مشخص شود که آیا خودرو از لحاظ مالکیت دچار مشکل است یا نه. برخی از رانندگان استعلاماتشان مشکلی نداشت و طی دو ماه گذشته سهمیه سوخت خود را گرفته اند، اما برخی از اطلاعات درست نبود و برای همین این سهمیه با تأخیر روبرو شد. در حال حاضر اطلاعاتی که کافی نبود به شهرداری‌ها و اصناف ارسال شده، رفع عیب شده اند و در نیمه اول اسفند سهمیه سوختشان همراه با کلیه ناوگانی که شامل سهمیه می‌شوند، با کلیه معوقات به صورت ریالی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهر تهران گفت: قطعاً از اسفندماه سهمیه سوخت براساس سقف پیمایش محاسبه می‌شود و باید آژانس‌هایی که زیرمجموعه اصناف و شهرداری هستند، نرم افزار‌های لازم برای پیمایش را نصب کنند. این نرم افزار‌ها در اختیار شهرداری‌ها و اصناف قرار گرفته است. در حال حاضر برای دو ماه گذشته سهمیه ۱۴۰ تا ۱۶۰ لیتر بود که براساس پیمایش تا ۳۰۰ لیتر سهمیه اختصاص خواهد یافت.

برخی از رانندگان آژانس از عدم واریز سهمیه سوخت خود طی دو ماه گذشته انتقاد داشته و معتقد بودند در حالی که تمام تاکسی‌های اینترنتی سهمیه خود را دریافت کرده اند، هنوز بخش زیادی از آژانس داران موفق نشدند سهمیه سوخت بگیرند. به گفته آنان تمامی اطلاعات آژانس‌ها به صورت کامپیوتری وجود دارد و در اختیار قراردادن این اطلاعات و استعلامات لازم به زمان زیادی نیاز ندارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار