کد خبر: 991493
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵
مرد جوان و پسری نوجوان که در جریان دو حادثه جداگانه با تیراندازی دو نفر را در غرب تهران مجروح کرده‌بودند، بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  به گزارش جوان، اولین متهم پرونده که پس از وقوع حادثه به شهر دماوند متواری شده‌بود، روز گذشته بازداشت شد.

سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت تهران بزرگ در توضیح حادثه گفت: این حادثه ۲۵‌دی‌ماه حوالی محله سردار جنگل در غرب تهران اتفاق افتاد. وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند مشخص شد که چند مرد مسلح در جریان اختلاف شخصی با حمله به خانه مردی جوان ابتدا تلاش کرده‌اند، او را به گروگان گرفته و با خود همراه کنند، اما وقتی با مقاومت وی مواجه می‌شوند او را با شلیک گلوله زخمی کرده و از محل متواری می‌شوند. همچنین مشخص شد که مجروح حادثه قبل از حضور پلیس با کمک امدادگران به بیمارستان منتقل شده‌است.
 
لحظاتی بعد که مأموران برای تحقیق راهی بیمارستان شدند خبر رسید که مرد زخمی با گشودن در آمبولانس از محل متواری شده‌است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند و متوجه شدند مرد زخمی از چند سال قبل در جریان قاچاق وسایل و تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کرده است که از مدتی قبل با اعضای باند قاچاق اختلاف مالی پیدا می‌کند. این مرد زمانی که با تسویه حساب خونین اعضای باند مواجه می‌شود قبل از حضور پلیس در بیمارستان موفق می‌شود از آمبولانس خارج و متواری شود. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که تحقیقات برای بازداشت ضاربان و فرد مجروح به جریان افتاد تا اینکه مأموران روز گذشته موفق شدند مخفیگاه مرد زخمی را شناسایی و او را بازداشت کنند. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت مخفیگاه مرد ضارب هم در یکی از روستا‌های شهرستان دماوند شناسایی و ساعتی بعد بازداشت شد. سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: تحقیقات برای بازداشت سایر ضاربان در دستور کار پلیس قرار دارد.

شلیک برای هیجان
در جریان دومین حادثه تیراندازی هم پسری نوجوان که با شلیک‌های بی‌هدف دختر همسایه‌شان را در غرب تهران زخمی کرده‌بود، بازداشت شد. لحظاتی بعد از وقوع این حادثه که چند روز قبل در غرب تهران اتفاق افتاد تیمی از مأموران پایگاه‌سوم پلیس‌امنیت تهران در محل حاضر و متوجه شدند، دختری ۱۳‌ساله با شلیک گلوله زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. در جریان تحقیقات مشخص شد که عامل تیراندازی پسر ۱۸‌ساله همسایه است که امیر نام دارد. بررسی‌ها همچنین نشان داد که امیر دور از چشم پدرش اسلحه شکاری وی را برداشته و برای تمرین تیراندازی راهی پشت‌بام شده و شروع به تیراندازی به سمت ساختمان‌های اطراف کرده‌است که یکی از گلوله‌ها به کتف چپ دختر همسایه برخورد و او را زخمی کرده است. بعد از آن بود که پسر نوجوان بازداشت و به همراه پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار