کد خبر: 991463
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به توانمندی نیرو‌های مسلح در تهیه و تولید تجهیزات دفاعی گفت:۹۰ درصد نیازمندی‌های نیرو‌های مسلح در قالب ۷۷۰ محصول در داخل کشور و توسط متخصصان و دانشمندان صنعت دفاعی تولید می‌شود و در اختیار نیرو‌های مسلح قرار می‌گیرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، امیر سرتیپ حاتمی در مراسم هشتمین همایش مسئولان و مدیران ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح که به میزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار پر افتخار سپاه اسلام و سیدالشهدای مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همایش مسئولان ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح را فرصت مغتنمی‌در جهت ارائه خدمات به خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح دانست.

امیر سرتیپ حاتمی با تبیین جایگاه مردمی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در قرن‌های حاضر، اقتدار، عزت و شکوه انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را به پشتوانه حمایت و حضور در صحنه آحاد مردم دانست که تحت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سمت قله‌های پیشرفت در حرکت هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح فلسفه وجودی مسئولان و مدیران در نظام اسلامی را خدمت صادقانه و عاشقانه به آحاد مردم با تمام همت و توان دانست و یادآور شد: مردم بزرگ ایران اسلامی در طول ۴۱ سال اخیر به عینه ثابت کرده‌اند که قدردان خادمان واقعی خود در عرصه‌های مختلف مدیریتی بوده‌اند.

امیر سرتیپ حاتمی به حضور گسترده و میلیونی آحاد ملت بزرگ ایران در تشییع و بدرقه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: مردم ایران با این حضور معنادار و پر شور خود، پاسخ کوبنده‌ای به این رفتار جنون آمیز و جنایتکارانه امریکایی‌ها دادند و به شیطان بزرگ فهماندند که ملت ایران اسلامی نسبت به سیاست‌های استکباری و تجاوزکارانه دولت امریکا شدیداً نفرت داشته و به خوبی قدردان سربازان مدافع امنیت ملی خود هستند.

امیر سرتیپ حاتمی فلسفه ذاتی نزول دین الهی و رسالت انبیا و اولیای الهی (علیهم السلام) را خدمت، روشنگری و هدایت مردم دانست و تصریح کرد: تلاش در جهت رسیدگی به مشکلات، دغدغه و امور آحاد مردم از اولویت‌های مسئولان و مدیران کشور و اقدام ارزشی، خداپسندانه و مورد رضای خداوند متعال است.

وزیر دفاع خدمت رسانی به آحاد کارکنان ایثارگر و جان بر کف نیرو‌های مسلح را که مأموریت حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برعهده دارند، بسیار باارزش و حائز اهمیت دانست و خاطر نشان ساخت: نقش راهبردی نیرو‌های مسلح در بستر‌سازی امنیت ملی زمینه‌ساز پیشرفت در سایه حوزه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی، اجتماعی است که از این حیث تولید و استقرار امنیت از سوی نیرو‌های مسلح از اهمیت دوچندان برخوردار است.

امیر سرتیپ حاتمی انجام مأموریت نیرو‌های مسلح در حفظ و ارتقای امنیت ملی را مبتنی بر دو مؤلفه اساسی نیروی انسانی و تجهیزات راهبردی دانست که در این بین حفظ و رسیدگی به نیروی انسانی کارآمد، مجرب و مؤمن از اهمیت و جایگاه رفیعی برخوردار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، مأموریت ذاتی و قانونی وزارت دفاع را پشتیبانی از سازمان‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در جهت انجام مأموریت‌های خاص و ویژه حفظ نظم و امنیت دانست و تصریح کرد: از آنجا که نیرو‌های مسلح بهترین نیروی انسانی با انگیزه، آموزش‌دیده، مجرب، متعهد و متخصص را دراختیار دارند، از این حیث وظیفه و رسالت وزارت دفاع در خدمت‌رسانی به آحاد کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح دشوار‌تر خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با غیر قابل مقایسه دانستن توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در حوزه تجهیزات و نیرو‌های انسانی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب خاطر نشان ساخت: پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در مجموع ۳۱ سبد محصول نظامی درکشور تولید می‌گردید که آن هم با خطوط تولید وارداتی توسط کشور‌های خارجی به ثمر می‌نشست، اما امروز به برکت دستاورد‌های انقلاب اسلامی ۹۰ درصد نیازمندی‌های نیرو‌های مسلح در قالب ۷۷۰ محصول در داخل کشور و از سوی متخصصان و دانشمندان صنعت دفاعی تولید می‌شود و در اختیار نیرو‌های مسلح قرار می‌گیرد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به موشکباران پایگاه نظامی امریکایی‌ها در عین الاسد و شکستن هیبت و غرور امریکایی‌ها در سطح جهان توسط رزمندگان سپاه پاسداران با موشک‌های ساخت متخصصان صنعت دفاعی، افزود: با این سیلی سخت، توان موشکی و اراده قاطع فرماندهی را در پاسخ سریع و مقتدرانه به امریکایی‌ها به اثبات رساندیم.

وزیر دفاع با اشاره به پیشرفت‌های بزرگ و خیره‌کننده صنعت دفاعی در طول ۴۰ سال اخیر در حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی، هوافضا و پدافندی، تصریح کرد: پس از صدور تدبیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در باب اولویت داشتن موضوع پدافند هوایی کشور؛ امروز متخصصان صنعت دفاعی توانسته‌اند در حوزه پدافندی به قابلیت‌ها و دستاورد‌های فراوانی در سطوح مختلف برد کوتاه، متوسط و بلند دست یابند و از این حیث دست نیرو‌های مسلح برای هرگونه برخورد با متجاوزان به حریم مقدس ایران اسلامی باز است.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به تلاش ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع در اصلاح و ترمیم حقوق شاغلان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح طی سال‌های اخیر گفت: تمام تلاش مجموعه نیرو‌های مسلح و فرماندهان عالیرتبه کاهش دغدغه معیشت و زندگی کارکنان و بازنشستگان است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به خدمات دو سازمان زیر مجموعه وزارت دفاع- اتکا و سازمان تأمین اجتماعی گفت: تصویب و افزایش ردیف طرح حکمت نیرو‌های مسلح در بودجه سال ۹۸، افزایش و ترمیم حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح و ارائه خدمات درمانی مطلوب و درخور شأن کارکنان نیرو‌های مسلح با اختصاص مبالغ مناسب از جمله اقدامات و اولویت‌های وزارت دفاع در حوزه رسیدگی به معیشت نیرو‌های انسانی ارزشمندمان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار