کد خبر: 991394
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خبرداد
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در خصوص قول 500 روزه تكميل پروژه گازرسانی آسارا گفت : تاکنون شاهد پیشرفت 23درصد پروژه گازرسانی در آسارا هستیم و با100روز تأخیر این پروژه به سرانجام خود خواهد رسید.

حسین تقی نژاد وجود قومیت‌های مختلف در استان البرز را یک فرصت دانست که باید از زبان مشترک که ايمان به خدا و خدمت به مردم است از آن استفاده کرد.

وی افزود: زمانی که خدمت به مردم را زبان مشترک تعریف کرده باشيد ، در دایره مدیریت خود کسانی شکل خواهند گرفت كه جامعه‌محوری و خدمت به مردم در افکارشان نقش بسته است و به نتیجه و اثر تصمیم خود در جامعه فكر می‌کنند.

تقی نژاد گفت : مهاجرپذیریاقوام مختلف به استان البرز باعث شد فرهنگ‌سازمانی، ارزش‌های سازمانی ، پیاده كردن سیستم‌های مدیریتي، جلوگیری از شخصی‌سازی استانداردها در مبحث تئوري مديريت و در مبحث عملیات ، استان البرز دارای مزیت رقابتی کرده است .

فرهنگ حفظ محیط‌زیست را در شرکت گاز استان البرز خیلی تقویت کردیم

 حسین تقی نژاد گفت : در خصوص کسب رتبه اول در خصوص مبارزه با آلودگی هوا و حفظ محیط‌زیست ،افتخار ما این است که فرهنگ حفظ محیط‌زیست را در شرکت گاز استان البرز خیلی تقویت کردیم و خیلی از همکاران ما جز همیاران منابع طبیعی و محیط‌زیست هستند.

وی افزود: شرکت گاز استان البرز دارای گواهی‌نامه‌های استاندارد جهانی مدیریت، ایزو 9001 ،1401، 1801 است که در مبحث ایمنی ، محیط‌زیست و بهداشت است که در مبحث محیط‌زیست اقدامات خوبی انجام‌شده که شاخص‌ترین آن جایگزین گاز طبیعی به‌ جای سوخت‌های فسیلی است.

تقی نژاد اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات شرکت گاز استان البرز حذف مازوت از سوخت نیروگاه منتظر قائم است که تمام تلاش ما بر این بوده است گاز واحد بخار نیروگاه منتظر قائم را حتی در مواقع بحرانی کمبود گاز گرچه از سوخت مازوت استفاده می‌کند را تأمین کنیم.

وی گفت : از دیگر فعالیت شرکت گاز در امر حفاظت از محیط‌زیست، امضای تفاهم‌نامه‌ای با منابع طبیعی برای جنگل‌کاری 100 هکتار از اراضی طبیعی به ارزش 1/5 میلیارد تومان است.

وی در پایان گفت: در ابتدای سال جاری تمام اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 97 پیش‌بینی‌شده بود؛ محقق شد، اکنون‌که ماه‌های آخر سال 98 را سپری می‌کنیم بدون در نظر گرفتن دی‌ماه به لطف خداوند به 72 درصد از اهداف خود در سال 98 رسیده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار