کد خبر: 991375
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
رئیس منابع طبیعی ساوجبلاغ خبرداد:
در نشست و هم اندیشی اجرای مانور اطفاء حریق در مراتع با حضور فرمانده یگان حفاظت اداره کل ، کارشناسان ، مدیریت بحران استانداری البرز، مدیریت بحران فرمانداری و کارشناسان آتشنشانی در محل سالن جلسات اداره منابع طبیعی ساوجبلاغ برگزار گردید.
رئیس منابع طبیعی ساوجبلاغ در این نشست عنوان کرد؛ با توجه به نزدیک شدن فصل حریق در بهار سال آتی، اداره منابع طبیعی برای اجرای هر چه بهتر این مانور در یک روز از هفته منابع طبیعی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

سید جواد یعقوبی؛ بر حضور تمام دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها، ساکنین حوزه‌های آبخیز، جوامع بومی و محلی و همیاران و دوستداران طبیعت برای شرکت در این مانور به منظور آمادگی هر چه بهتر و بیشتر در مواجه با حریق‌های پیش رو در مراتع که از فصل بهار آغاز می‌گردد تاکید نمود.

یعقوبی همچنین گفت: حضور همیاران خانم نیز به عنوان امدادگر در عملیات اطفاء حریق در مراتع و جنگل‌ها می‌تواند مثمر ثمر باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی جهت پایلوت قراردادن اداره منابع طبیعی این شهرستان، خواستار توجه بیشتر به موضوعات منابع طبیعی و همچنین رفاهی پرسنل اداره از مهندس فارغی نماینده استانداری شدند.

مسئول آمادگی و مقابله مدیریت بحران استانداری البرز نیز ضمن تقدیر از منابع طبیعی شهرستان جهت برگزاری این نشست، تصریح کرد؛ تعیین محل مناسب جهت برگزاری مانور حائز اهمیت بوده و همچنین سایر دستگاه‌ها و ادارات خدمت رسان و ذیربط در خصوص اجرای هرچه بهتر این مانور موظف به همکاری و مشارکت هستند.

این نشست با ارائه نقطه نظرات کارشناسان حاضر پیرامون موضوع خاتمه یافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار