کد خبر: 991139
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۰
بدهی که اواخر سال قبل و بعد از تصمیم باشگاه پرسپولیس به پایان همکاری با برانکو و دستیارانش، بار‌ها و بار‌ها گفته شد در چمدان و آماده پرداخت به کادر فنی پرسپولیس است، نه فقط پرداخت نشد که کار را به شکایت کشاند تا امروز به رقمی در حدود ۱۲ میلیارد برسد.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مبلغی که البته می‌شد با ایجاد تعامل با برانکو و دستیارانش به صورت قسطی پرداخت کرد اگر آقایان به جای گفتن واقعیت و ادعا‌های غیرواقعی از پرداخت آن سرباز نمی‌زدند تا مثل همیشه کار به شکایت نکشد. حالا، اما پرسپولیس در پی محکوم شدن به پرداخت مطالبات مربیان کروات سابق خود (۷۹۷ هزار و ۹۲۱ یورو) باید مبالغی هم تحت عنوان دیرکرد و همین‌طور هزینه‌های دادرسی بپردازد که می‌تواند مجموع رقم بدهی‌های برانکو، زلاتکو، ایگور و مارکو را به بیش از یک میلیون یورو برساند. مبلغی که با توجه به نرخ فعلی یورو چیزی حدود ۱۲ میلیارد تومان می‌شود!

رقم هنگفتی که بدون تردید مسئولان آن باید بابت به‌جا گذاشتن چنین رقم نجومی که بدون تردید نتیجه بی‌کفایتی مدیریتی آنهاست، بازخواست شوند. اتفاقی که شاید اگر سال‌ها پیش در قبال پرونده ۱۰ میلیارد تومانی که به لطف آقایان و در پی بی‌تدبیری در خصوص داستان ژوزه روی دست پرسپولیس گذاشته شد با آن برخورد می‌شد، امروز شاهد یک رقم کلان دیگر (۱۲ میلیاردی) نبودیم. همان رقمی که خیلی پیشتر بار‌ها و بار‌ها ادعا شد که در چمدان آماده پرداخت به برانکو است. ادعایی که تعلل در عملی کردن آن یا شاید هم غیرواقعی بودنش باعث شد امروز نه فقط شاهد چند پرونده شکایت دیگر از پرسپولیس در فیفا باشیم که با رقم نجومی دیگری هم طرف باشیم که بی‌شک چشم مدیران امروز پرسپولیس نیز مثل قبلی‌ها برای پرداخت آن به بیت‌المال است و جیب مردم! مسئله‌ای که مهم‌ترین دلیل تکرارش در گذشته و حتی آینده، عدم کشیده شدن مدیران بی‌کفایت پای میز محاکمه برای پاسخگویی است. مسئله مهمی که انتظار می‌رود یک‌بار برای همیشه پای نهاد‌های نظارتی را به عملکرد مدیران مقصر برای کوتاه کردن دست آن‌ها از فوتبال باز کند تا دیگر آقایان این‌چنین بی‌محابا و بدون دغدغه بابت پاسخگویی به این حیف‌ومیل‌ها، به جیب مردم دست‌درازی نکنند. مسئله‌ای که سال‌هاست از سوی مردم و رسانه‌ها مطالبه می‌شود، اما تا به امروز بی‌پاسخ مانده تا به جرئت بتوان گفت که این دست‌درازی ۱۲ میلیاردی به جیب مردم، آخرین دست‌درازی مدیران ناکارآمد به بیت‌المال نخواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار