کد خبر: 991100
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برای بازی با تیم پاختاکور ازبکستان و گرفتن یک نتیجه مثبت آماده هستیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم‌های فوتبال شهر خودرو ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۴:۳۰ فردا دوشنبه در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند به مصاف هم می‌روند.

«استفان کوزین» مربی تیم شهر خودرو امروز به همراه محمد قاضی بازیکن این تیم در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کردند.

به گزارش سایت «zamin» ازبکستان، کوزین درباره این مسابقه گفت: خوشحالیم که در ازبکستان هستیم. هر بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای خودش یک چالش است.

وی افزود: ما مقابل تیم قدرتمندی بازی داریم. تیم شهر خودرو به خوبی آماده است و برای کسب یک نتیجه مثبت به زمین می‌رویم.

سرمربی شهر خودرو درباره اینکه آیا ممکن است سفر این تیم به ازبکستان یک روز قبل از مسابقه تاثیری در عملکرد شهرخودرو داشته باشد؟ گفت: ممکن است تاثیر داشته باشد، ولی به هر حال سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم.

کوزین درباره مشکل گلزنی شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: این مشکل ارتباطی به نحوه بازی و یا خط حمله ندارد. هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد.

همچنین محمد قاضی هم در این نشست خبری اظهار کرد: همانطور که سرمربی گفت بازی سختی خواهیم داشت. ما در زمین حریف بازی می‌کنیم.

وی افزود: بازی قبلی پاختاکور را دیده ایم. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند. ما هم سعی می‌کنیم فردا خوب بازی کنیم. فقط به فکر پیروزی هستیم و سه امتیاز مسابقه را می‌خواهیم.

بازیکن تیم شهرخودرو درباره بازی‌های خارج از خانه نمایندگان ایران هم گفت: باید سه بازی نخست را خارج از ایران بازی کنیم. این ناراحت کننده است. اگر این بازی در مشهد برگزار می‌شد هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آمدند
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار