کد خبر: 990846
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: احداث شهرک صنعتی مشترک مرزی در مغان پایه‌های اقتصادی و تجاری استان اردبیل را تقویت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: با نهایی شدن توافق دو کشور برای راه‌اندازی این شهرک صنعتی مشترک به زودی با حضور روسای جمهور دو کشور ایران و آذربایجان کلنگ‌زنی این پروژه را در پارس‌آباد شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به شبانه‌روزی شدن گمرک بیله‌سوار و تسهیل بیشتر در امر تجارت و سهولت تردد اتباع خارجی خاطرنشان کرد: با این اقدامات زیرساختی رشد 35 درصدی صادرات در استان در سال‌های اخیر رقم خورده است.

استاندار اردبیل افزود: تجار و بازرگانان ما باید تلاش خود را متمرکز کنند تا محصولات مورد نیاز با ارزش افزوده بیشتر را به کشور آذربایجان و آسیای میانه صادر کرده و امکان بهره‌مندی از مزایای آن را فراهم کنند.

بهنامجو گفت: دولت با تامین اعتبار در این شرایط سخت اقتصادی سعی دارد تا زیرساخت‌هایی نظیر راه و راه آهن را مهیا کند که در این زمینه چهارخطه شدن راه‌های استان و اتصال راه آهن اردبیل به پارس‌آباد می‌تواند نقطه خوب تحول برای این منطقه باشد.

وی بیان کرد: تمام تمرکز ما به دور از همه حاشیه‌ها بر توسعه زیرساخت‌ها و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام متمرکز شده و سال 99 سال امیدبخش همراه با خبرهای خوش برای اهالی استان در تکمیل و افتتاح پروژه‌های زیربنایی و سرعت گرفتن آن با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی خواهد بود.

استاندار اردبیل به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت آحاد مردم در این رویداد سرنوشت‌ساز اشاره و تصریح کرد: مردم دوم اسفند حماسه‌ای بی‌نظیر و پرشورتر از 22 بهمن را خلق کرده تا اسباب دلسردی دشمن فراهم آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر