کد خبر: 990816
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
توسط معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور صورت پذيرفت؛
ازكتاب راهنماي گردشگري تخصصي كوير و بيابانگردی كه توسط سيدرضا حسيني مربي مركز هتلداري و گردشگري اصفهان تأليف گرديده رونمايي شد.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل ازروابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و سي و  سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي در تهران، علي اوسط هاشمي معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور از كتاب راهنماي گردشگري تخصصي كوير و بيابان كه توسط سيدرضا حسيني مربي مركز هتلداري و گردشگري اصفهان تأليف گرديده رونمايي كرد.

گفتني است: در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگری و سی و سومين نمايشگاه ملی صنايع دستی، بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد بخش خصوصی سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور در 3 غرفه به ارائه دستاوردهای خود در زمینه صنعت گردشگری و صنایع دستی پرداختند.

بنا براین گزارش در زمینه صنایع دستی 8 استان: زنجان، خوزستان، همدان، تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان و البرز با ارائه دستاوردها در رشته هایی از قبیل قلم زنی، سوخت نگار، ملیله، بافت سبدهای حصیری، تابلو فرش، نقاشی روی شیشه و........ در نمایشگاه حضور داشتند.

همچنین 3 استان گیلان، خراسان رضوی و اصفهان نیز در زمینه گردشگری در دو بخش بوم گردی و لباس های سنتی در نمایشگاه شرکت نمودند.

این گزارش می افزاید: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار  و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سالن 41؛ غرفه های 99، 100 و 101 دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر