کد خبر: 990362
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
دو سارق شیشه‌ای که برای تأمین پول مواد لوازم داخل خودرو‌ها را سرقت می‌کردند به همراه چهارمالخر پرونده بازداشت شدند و اعتراف کرد‌ند که از این راه ۵۰۰ میلیون تومان به جیب زده‌اند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، تحقیقات کارآگاهان اداره بیستم پلیس‌آگاهی تهران برای بازداشت اعضای این باند از ۲۰‌خرداد‌ماه امسال به جریان افتاد. شکایت‌هایی که به کلانتری ۱۲۶‌تهرانپارس گزارش می‌شد حکایت از این داشت که سارقان با پرسه شبانه در محل، لوازم داخل خودرو‌ها را سرقت می‌کنند. در حالی که تحقیقات در جریان بود مأموران پلیس موفق شدند مخفیگاه دو نفر از مالخران اموال سرقتی را در خیابان جشنواره شناسایی کنند و آن‌ها را که دو مرد ۵۲‌ساله به نام سلیم و ۴۹‌ساله به نام محمود بودند، بازداشت و مقدار زیادی از اموال سرقتی از محل کشف کنند.

سلیم و محمود گفتند که اموال سرقتی را از دو سارق به نام‌های سعید ۲۲‌ساله و محمد ۲۵‌ساله می‌خرند. با اطلاعاتی که دو متهم در اختیار پلیس گذاشتند، مخفیگاه سعید را در خیابان جشنواره شناسایی و چند روز قبل او را بازداشت و در بازرسی از محل مقدار زیادی اموال سرقتی کشف کردند. سعید در بازجویی‌اولیه به ۳۰۰‌فقره سرقت با همدستی محمد اعتراف کرد و گفت: من و محمد از نوجوانی با هم دوست هستیم. مدتی قبل بود که هر دو به مصرف مخدر شیشه اعتیاد پیدا کردیم و تصمیم گرفتیم برای تأمین پول مواد سرقت کنیم. اموال سرقت شده را هم به سلیم و محمود و دو مالخر دیگر می‌فروختیم و پولش را صرف خرید مواد می‌کردیم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت سایر اعضای باند هم شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده ۵۰۰‌میلیون تومان است، گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان اداره دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار