کد خبر: 990138
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان:
طی یک سال منتهی به دهه فجر ۹۸ با هزینه‌ای بیش از ۳۶۰۷ میلیارد ریال ۱۱ پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب در سطح استان اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با تاکید بر توسعه و اصلاح شبکه های آب و فاضلاب در سطح استان عنوان کرد: طی یک سال منتهی به بهمن سال 98 بیش از  260 کیلومتر شبکه فاضلاب با هزینه بالغ بر  1300 میلیارد ریال و 225 کیلومتر شبکه آب با اعتباری بیش از 960 میلیارد ریال در سطح استان اصفهان اجراء گردید.

مهندس هاشم امینی خدمات رسانی به روستاها را بسیار ضروری برشمرد و بیان داشت:برخورداری روستاییان از خدمات شرکت آب و فاضلاب از اولویت هایی است که در دستور کار قرار گرفته و در سال جاری اجرای  تاسیسات شبکه فاضلاب در  به بیش از 11 پارچه روستا  در شهرستان فلاورجان با اعتباری بالغ بر 910 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

وی به افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در شهر خوانسار پرداخت و اعلام کرد:در سال 98 تصفیه خانه فاضلاب و فاز اول شبکه فاضلاب خوانسار با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که بدنبال اجرای این پروژه 32 هزار نفر در شهرستان خوانسار از خدمات شبکه فاضلاب خوانسارمی توانند  بهره مند شوند  .

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به اجرای  پروژه خط آبرسانی به گلشهر و مجتمع های روستایی گلپایگان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با اجرای پروژه آبرسانی به گلشهر جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفر و با اجرای مجتمع آبرسانی جلگه اهالی ۴۱ روستا از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند  اجرای این پروژه  تا کنون هزینه ای بالغ بر 130 میلیارد ریال در بر داشته است .

 وی افزود:پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی جلگه شامل اجرای ۱۰۰ کیلومتر خطوط انتقال، ۱۸۰ کیلومتر خطوط شبکه توزیع و ساخت ۹ باب مخزن با حجم ۵ هزار مترمکعب است. که در فاز اول طرح آبرسانی به مجتمع روستایی جلگه ۳۱ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر خطوط انتقال اجرا شد و ۱۵ کیلومتر از ۱۸۰ کیلومتر شبکه توزیع عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه مخزن 2 هزار مترمکعبی و خط انتقال شهربرف انبار با اعتباری بیش از 56 میلیارد ریال به بهره برداری رسید اظهار داشت: در سال گذشته با در مدار قرار گرفتن، ایستگاه پمپاژ و مخزن ۲ هزار متر مکعبی قهجاورستان آب شرب مشترکین با فشار یکسان به صورت پایدار تامین شد. و با استقرار سیستم تله متری و تله کنترل درتاسیسات ابرسانی  اب با عادلانه میان بیش از ۳ هزار و۳۰۰ مشترک در قهجاورستان توزیع می شود. هزینه اجرای این پروژه نیز 8 میلیارد ریال  به همراه داشت .

مهندس هاشم امینی هزینه  بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان فریدن را 25 میلیارد ریال دانست و گفت: در سال گذشته مخزن 2هزار متر مکعبی نیک آباد جرقویه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت

وی با اشاره به بهره برداری از پکیچ تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر و سوله فیلترهای  شنی  فریدونشهر گفت:برای اولین بار در کشور پکیج تصفیه فاضلاب دفنی پلی اتیلن به روش EBBR در واحدهای مسکن مهر فریدونشهر به بهره برداری رسید.این پروژه با هزینه بالغ بر 5/9 میلیارد ریال انجام گرفت.

مهندس امینی اعلام کرد: پکیج پلی اتیلن تصفیه فاضلاب مسکن مهر فریدونشهر با ظرفیت ۲۱۰ متر  مکعب در روزبا اخرین تکنولوژی روز دنیا عملیاتی شد ،بطوریکه فرایند تصفیه با بهترین کیفیت انجام می شود ونیز با اجرای این پروژه بیش از ۲۶۴ واحد مسکونی تحت پوشش دفع بهداشتی فاضلاب قرار می گیرد.

وی گفت:سوله فیلتر شنی ایستگاه پمپاژ شماره ۲ چشمه لنگان با هدف محافظت از  یخ زدگی فیلتر شنی ونیز افزایش  راندومان فیلترها دردستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اجرای پروژه  هوشمند سازی شبکه توزیع  آب در تودشک، گفت: آب شرب  در تمام ساعات شبانه روز کاملا هوشمندانه و بدون دخالت نیروی انسانی، متناسب با دمای هوا، پیک مصرف و ساعات مختلف شبانه روز میان مشترکین به صورت عادلانه توزیع می شودتودشک اولین شهردر ایران  است که ۴۲ کیلومتر از شبکه توزیع آن بصورت هوشمندانه وآنلاین مانیتورینگ و کنترل می شود،این پروژه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر