کد خبر: 989251
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع):
ارسال محموله ۲۰ تنی کمک آستان مقدس حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) به سیل زدگان چابهار به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان سید جواد تکیه گفت: نخستین محموله کمک های آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) به وزن ۲۰ تن به وسیله یک دستگاه تریلر به منطقه سیل زده چابهار در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این محموله شامل برنج، آرد، چای، نان، روغن، حبوبات و کنسرو، آب معدنی، البسه، پتو و فرش به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی در ادامه اظهار داشت: بخشی از این اقلام طی چند روز گذشته از سوی خیرین آستان مقدس اهدا شده و بخشی از آن کمک های مردم و زائران حرم مطهر است که از طریق پایگاه مستقر در ورودی حرم مطهر جمع آوری شده است.

تکیه بیان داشت: یک گروه  ۱۰ نفره از خادمین آستان مقدس هم برای کمک رسانی و توزیع اقلام اهدایی به منطقه اعزام شدند.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط  موجود در استان سیستان و بلوچستان، همچنان جمع آوری اقلام ضروری برای کمک به این هموطنان سیل زده در دستور کار آستان مقدس قرار دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار