کد خبر: 988720
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
سخنگوی طرح کمک معیشت حمایتی گفت: در دور سوم واریز مبالغ کمک معیشت حمایتی، ۷۵۷ هزار و ۳۲۳ خانوار جدید این مبالغ را دریافت کردند.
سرویس اقتصادی جوان‌آنلاین: حسین میرزایی، در پاسخ به این پرسش که در دور سوم واریز کمک هزینه معیشتی در بهمن ماه چند خانوار جدید اضافه شدند، گفت: در مرحله سوم واریز کمک هزینه معیشتی که ۱۰ بهمن ماه واریز شد، تعداد ۷۵۷ هزار و ۳۲۳ خانوار جدید به تعداد افراد ۲ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۹۴۷ نفر جدید بودند که معوقات سه مرحله کمک هزینه معیشتی را دریافت کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه تعداد از افراد ایرانی کمک معیشتی دریافت می‌کنند، گفت: بیش از ۶۰ میلیون نفر در قالب بیش از ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار که در حال حاضر کمک هزینه معیشتی خانوار را دریافت می‌کنند.

سخنگوی طرح کمک معیشتی حمایتی همچنین در مورد اینکه آیا سامانه حمایت هنوز برای ثبت درخواست دریافت کمک هزینه باز است، گفت: سامانه حمایت به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/ همچنان باز است و افراد می‌توانند ثبت درخواست بدهند که درخواست آن‌ها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که اگر مشمول شوند، برای موعد اسفند ماه کمک معیشتی به حساب آنان واریز می‌شود.

میرزایی گفت: افرادی که پیش از این در سامانه حمایت اقدام به ثبت درخواست برای بازبینی وضعیت معیشتی خود کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به سامانه حمایت ضمن مشاهده نتایج رسیدگی به اعتراض خود چنانچه درخواست بازبینی مجدد داشته باشند، می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
بقران تواقوام ماهرچی ادم پولداره وچهارپنج تاخونه وپول هنگفت توقرض الحسنه داره مرحله اول گرفتن ولی مایی که تنهاسرمایه مان وانت مدل90ویک کارتخوان ودستفروش هستم نگرفتم بعداقای میرزایی میادمیگه اون60میلیون نفرمستضعفین واقعین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار