کد خبر: 988338
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: بسیج در ایام دهه فجر، با توجه به اینکه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی و نقشه راه آینده کشور در بیانیه گام دوم گنجانده شده است، این بیانیه را برای مردم تشریح کند.
سرویس سیاسی جوان‌آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همایش و نشست هم‌اندیشی سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه بسیج یکی از ارکان و ستون‌های مستحکم انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: نمایشگاهی از دستاورد‌های ۶۴ پایگاه نمونه بسیج در سازمان بسیج مستضعفین برپا شده است که هر کدام از پایگاه‌ها با تنوع عملکردی، در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و این نشان می‌دهد که تنوع عملکردی مختلفی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور داریم.

وی تاکید کرد: در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم و همین ایام، بهترین فرصت برای تشریح بیانیه و سند گام دوم انقلاب اسلامی برای مردم است و با توجه به اینکه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی و نقشه راه آینده کشور در این بیانیه گنجانده شده است، باید آن را برای مردم بازگو کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و سپاه و بسیج جزو جناح سیاسی خاصی در کشور نیستند و فقط حامی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و تنها وظیفه سپاه و بسیج، حمایت از تشکیل مجلس شورای اسلامی در ترار انقلاب اسلامی است و در این مسیر نباید بگذارند که افراد خائنی که هیچ تعهدی به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مردم ندارند، از طریق تبلیغات بتوانند مردم را فریب دهند و وارد مجلس شوند.

حجت الاسلام تویسرکانی در پایان با بیان اینکه سپاه یک حزب سیاسی یا یک جناح سیاسی نیست؛ اظهار داشت: سپاه یک نهاد انقلابی با رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن در همه عرصه‌هاست. سپاه در مسیر انقلاب اسلامی به سوی آرمان تمدن‌سازی و رسیدن به حیات طیبه، علاوه بر برداشتن موانع سر راه و دفع تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم، نقش پیش‌روندگی و پیش‌برندگی هم دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار