کد خبر: 988079
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
مدیرکل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام گفت: نشست های تخصصی ایام فاطمیه با عنوان فاطمیّات ویژه طلاب خواهر و برادر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا علیها سلام الله علیها، الگویی است برای تمام انسان ها و حجت خدا بر امامان معصوم علیهم السلام  و توجه به این الگوی رفتاری همراه با ترسیم ابعاد شخصیتی ایشان ضروری است.

وی گفت: معرفی حضرت زهرا سلام الله علیها با بیان ابعاد اخلاقی وعملی ایشان در قالب یک اسوه بی بدیل و الگوگیری برای تمام جوانب زندگی فردی و اجتماعی از جمله مهم ترین وظایف مبلغان علوم دینی است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه تصریح کرد: این نشست ها با حضور حجج اسلام، علی رهبر، مهدی نیلی پور، سید علیرضا تراشیون، سید ابراهیم حسینی و محمد قطبی با تبیین سیره اخلاقی، اجتماعی، تربیتی و سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

وی در پایان با بیان اینکه عموم طلاب و مبلغان می توانند در این برنامه شرکت کنند، گفت: نشست های تخصصی فاطمیّات از روز شنبه 5 بهمن 1398 به مدت چهار روز از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار و بعد از دوره آموزشی با تعاملی که با مدارس و مراکز فرهنگی انجام شده است، اعزام ها انجام خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر