کد خبر: 986343
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
رئیس پلیس راه استان اردبیل:
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: 126 فقره تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان داشتیم که در این تصادفات حدود 160 نفر کشته شدند که آمار بالایی برای استان اردبیل محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدمحمد صفوی در نشستی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای کاهش این میزان تلفات در جاده‌ها بکار بسته‌ایم به طوری که خط قرمز ما سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده‌هاست که با جدیت با رانندگان متخلف در این حوزه برخورد می‌شود.

وی به حضور کیفی ماموران پلیس راه در جاده‌ها اشاره کرد و افزود: امسال شعار ما پلیس هوشمند امین نامگذاری شده است که بر همین اساس پلیس راه استان نیز با بکارگیری تکنولوژی‌های نوین نسبت به ثبت تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه‌ساز در استان اقدام می‌کند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد:  در مجموع یک هزار و 965 فقره تصادف خسارتی، جرحی و فوتی در جاده‌های استان اردبیل ثبت شده است که از این میزان یک هزار و 407 مورد را تصادفات خسارتی با افزایش 12 درصدی و 502 مورد را تصادفات جرحی با افزایش 13 درصدی به خود اختصاص می‌دهند.

صفوی با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات در سطح استان تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های متعددی در دست اجرا است و پلیس راه استان اردبیل برنامه‌های خود را در چهار مرحله و در چهار فصل در راستای پیشگیری از تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌ها اجرایی می‌کند و در این میان نقش مردم در کاهش حوادث نباید نادیده گرفته شود.

وی از نصب 37 دستگاه دوربین نظارت تصویری، 27 دوربین ثبت تخلفات رانندگی و 50 دوربین دستی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و از نقش حیاتی و مهم رسانه‌ها در فرهنگسازی رعایت موازین ابمنی در رانندگی تقدیر ئ تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر