کد خبر: 984710
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
دومین بازگشت برای مربی جوان.
با احتساب مربیان موقت و دائم، فرهاد مجیدی سی و سومین مربی است که در تاریخ باشگاه استقلال روی نیمکت این تیم می‌نشیند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در جلسه روز پنجشنبه هیات مدیره باشگاه استقلال نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام شد تا این مربی جوان برای دومین مقطع هدایت آبی پوشان را برعهده بگیرد. با احتساب مربیان دائم و موقت، مجیدی سی و سومین سرمربی تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید.

باشگاه استقلال برای اولین بار در سال ۱۳۲۴ در مسابقات رسمی شرکت کرد و نخستین سرمربی این تیم مرحوم علی دانایی فرد بود که ۹ سال پی در پی هدایت این تیم را بر عهده داشت و این طولانی‌ترین مدت زمان حضور متوالی یک سرمربی روی نیمکت آبی پوشان است.

علی دانایی فرد، رسول مدد نوعی، محمود بیاتی، رایکوف، پرویز کوزه کنانی، ولادیمیر جگیچ، عباس رضوی، منصور پورحیدری، حسن عضدی، اصغر شرفی، ناصر حجازی، فریدون عسگرزاده، حسن حبیبی، غلامحسین مظلومی، محمد رنجبر، محمد صلاحی، کامبیز جمالی، بیژن ذوالفقار نسب، یوگنی سوکوموروخوف، رضا نعلچگر، لئونید بیلفسکی، نصرالله عبداللهی، حمید ملک احمدی، جواد زرینچه، امیر قلعه نویی، رولاند کخ، عبدالصمد مرفاوی، فیروز کریمی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، میک مک درموت، وینفرد شفر، فرهاد مجیدی و آندره استراماچونی ۳۴ نفری هستند که به صورت موقت و دائم در مقاطع مختلف هدایت این تیم را بر عهده داشته اند. فرهاد مجیدی سی و سومین سرمربی تاریخ استقلال است که البته برای دومین مقطع هدایت این تیم را پذیرفته است.

در این میان ملک احمدی، زرینچه، مک درموت و خود مجیدی در مقاطعی نقش سرمربی موقت را ایفا کرده بودند. مجیدی که پیش از استراماچونی تنها برای ۵ بازی سرمربی استقلال شده بود، حالا بعد از استراماچونی نقش سرمربی دائم را برای این تیم ایفا می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار