کد خبر: 982552
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
پایان هفته شانزدهم لیگ برتر
هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر دیروز با برگزاری چهار مسابقه به پایان رسید تا تیم‌ها رسماً تعطیلات نیم فصل خود را آغاز کنند. هرچند که چند بازی عقب افتاده لیگ جمعه آینده برگزار می‌شوند، دیدار‌هایی که طی آن‌ها دو تیم شهر خودرو و صنعت نفت آبادان در رقابتی نزدیک چشم به جایگاه سومی استقلال دارند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: اما عصر دیروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم مدعی شهر خودرو در مشهد میزبان تیم پرانگیزه پیکان بود. شاگردان گل محمدی برای عقب نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه خانگی داشتند. مشهدی‌ها برای رسیدن به این هدف ۹۴ دقیقه تلاش کردند تا اینکه توسط محمد حسین مرادمند به تک گل سه امتیازی و حساس خود دست پیدا کردند. تیم گل‌محمدی با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و به یک امتیازی استقلال رسید آن‌ها حالا امیدوارند با پیروزی در دیدار عقب افتاده خود مقابل تراکتور جایگاه سوم جدول را از استقلال بگیرند. البته برای این کار یک رقیب جدید و جدی به‌نام صنعت نفت آبادان دارند.

نفتی‌ها که بی‌سر‌و‌صدا خود را به جمع بالا‌نشینان اضافه کرده‌اند، دیروز در دربی خوزستان با فولاد ۲ - ۲ مساوی کردند تا ۲۷ امتیازی شوند و با یک بازی کمتر در رتبه پنجم قرار گیرند. نیمه اول را آبادانی‌ها با گل به‌خودی عارف آقاسی مدافع فولاد یک بر صفر بردند. فولادی ها، اما در ابتدای نیمه دوم گل خورده را توسط قاسمی نژاد جبران کردند تا همه چیز از ابتدا شروع شود. با این حال بازهم صنعت نفت بود که این‌بار توسط آل کثیر به گل رسید و دو بر یک جلو افتاد. در حالی‌که همگان تصور پیروزی صنعت نفت را داشتند در دقیقه ۹۴ لوسیانو پریه‌را از روی نقطه پنالتی کار را مساوی کرد تا دو تیم امتیاز‌ها را تقسیم کنند.

در دیگر بازی‌ها ذوب‌آهن اصفهان بعد از جدایی علیرضا منصوریان به مصاف سایپا رفت. جدال دو تیم بحران زده را سایپای میزبان ۳ بر یک برد تا حداقل به وضعیت خود سر و سامانی بدهد. ذوب‌آهن هم با قبول این شکست چشم به روز‌های آینده دارد تا با مشخص شدن سرمربی جدید شاید بتواند همان تیم کوبنده فصل‌های قبل شود. در مازندران نساجی این شهر با یک گل مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی رسید. نساجی با این پیروزی حالا خود را آماده بازی عقب افتاده روز جمعه مقابل پرسپولیس در تهران می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار