کد خبر: 982278
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
در تلکام پلاس
شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور در «تلکام پلاس» به رونمایی و معرفی آخرین دستاوردهای دیجیتال و سازمانی خود می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه کردستان، همراه اول در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تلکام ۲۰۱۹)، ضمن ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی خود، به معرفی پلت فرم‌های «سنجینه» و «آچاره» در قالب کسب و کارهای دیجیتال می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان این واحدها نیز در طول برگزاری نمایشگاه به صورت پیوسته پاسخگوی پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان و کاربران خواهندبود.

همچنین در جریان برگزاری «تلکام پلاس» ضمن تشریح رویکردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل، از نخستین «پلتفرم API شبکه‌ای» که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده‌سازی شده است، توسط بخش فنی و توسعه شبکه این اپراتور رونمایی خواهد شد.

بخش بازاریابی و فروش هم با تمرکز بر بخش ارائه راهکارهای سازمانی، ضمن توجه به گسترش شبکه شرکای تجاری خود درخصوص تکنولوژی‌های جدید، فروشگاه آنلاین سازمانی(B۲B) را معرفی و راه‌اندازی خواهد کرد.

 «تلکام پلاس» از روز سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و همراه اول در سالن ۳۸B پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر