کد خبر: 982252
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از اجرایی شدن پروژه احداث معابر و پل بین جاده های ایواوغلی و کلیسای سنت استپانوس با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریالی خبر داد.

حبیب زمانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: عملیات خاکی و جدول گذاری قسمتی از معابر ضلع غربی به انضمام پل ارتباطی شهرک امیرالمومنین به سایت ویلایی و آپارتمانی با اعتبار بیش از ۱۷۲ میلیارد ریال در حال انجام است. 

وی تاکید کرد: ارتباط بین جاده ایواوغلی و جاده کلیسا به منظور کاهش حجم ترافیک داخل شهری یکی از اهداف مهم اجرای این پروژه است. 

زمانی در مورد سایر اهداف این پروژه نیز افزود: افزایش فضای ساخت و ساز جهت احداث آپارتمان و توسعه شهری به همراه تامین راه ارتباطی سایت ویلایی و آپارتمانی به شهرک امیرالمومنین نیز بخش دیگری از اهداف پیگیری شده در این پروژه عظیم عمرانی است. 

وی در مورد مشخصات پروژه، اعلام کرد: ۱۳ کیلومتر معابر ۱۲ تا ۵۰ متری در این پروژه احداث می شود. 

زمانی افزود: همچنین پل ۴ دهانه ۱۵ متری به طول کلی ۶۰ متر  شامل ۱۲۴ شمع به قطر ۱۱۰ سانتی متر و عمق ۷ متر نیز در این پروژه احداث خواهد شد. 

وی زمان انجام پروژه را ۱۸ ماهه عنوان کرد و گفت: هم اکنون شاهد پیشرفت مناسبی در انجام  پروژه عمرانی اشاره شده هستیم.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه این راه ارتباطی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را به هم متصل می کند، گفت: این جاده، دسترسی آسان گردشگران به تاسیسات گردشگری و تجاری جاده کلیسا را مهیا خواهد ساخت.

ایواوغلی یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی مرکز بخش ایواوغلی در شهرستان خوی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر