کد خبر: 981922
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
دانشمند ایرانی آزاد شده از زندان امریکا:
دانشمند ایرانی که به‌تازگی از زندان امریکا آزاد شده است، گفت: آن چیزی که دشمنان را ناراحت می‌کند و نسبت به آن هراس دارند، علم ایران است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، مسعود سلیمانی، دانشمند ایرانی در مراسم استقبال از آزادی از زندان امریکا در دانشگاه تربیت مدرس گفت: آن چیزی که دشمنان را ناراحت می‌کند و نسبت به آن هراس دارند، علم ایران است و آن‌ها را به‌معنای واقعی دچار نگرانی می‌کند و پیشرفت کشور را نمی‌توانند تحمل کنند. وی افزود: هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که کشور به‌روی توان داخلی خودش بایستد و آن هم تنها با علم است. سلیمانی اضافه کرد: از همه نهاد‌ها و دانشجویان و دانشگاهیان ایران برای تلاش‌هایی که برای آزادی من انجام دادند تشکر می‌کنم خیلی برای یک استاد دانشگاه ارزش داشته و مهم است که یک کشور پشتیبان و حامی داشته باشد.

سلیمانی ادامه داد: خوی استکباری امریکایی‌ها نمی‌گذاشت که دادگاه من برگزار شود چراکه آن‌ها می‌دانستند هیچ‌گونه استدلال و مدرکی علیه من نداشتند. وی گفت: می‌دانم کمبود‌هایی وجود دارد، اما از همه دانشگاهیان و دانشجویان خواهش می‌کنم با قدرت و سرعت بیشتر در حوزه علم و فناوری تلاش‌های خود را ادامه دهند.

نشست خبری مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی که هفته گذشته از بند زندانی در امریکا آزاد شده و به کشور بازگشته بود، به‌دلیل عارضه قلبی که در مسیر محل برگزاری نشست برایش رخ داد، لغو شد. این نشست قرار بود صبح دیروز با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی در ساختمان پرس تی‌وی برگزار شود. وی هم‌اکنون در اورژانس بیمارستان قلب تهران بستری شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار