کد خبر: 981823
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری سرفصل برنامه‌های گردشگری دیجیتال استان اردبیل تعیین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جلسه بررسی برنامه‌های حوزه گردشگری خلخال افزود: اولویت اصلی در حوزه گردشگری توسعه و رونق گردشگری دیجیتال با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و معرفی قابلیت‌های گردشگری استان در بستر وب خواهد بود.

وی تاکید کرد: گردشگری دیجیتال بستر مطلوب، فراگیر و قابل دسترسی است که لازم است برنامه‌های آتی معاونت گردشگری در این بستر انجام گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: در این راستا از نرم افزارها و اپلیکیشن‌هایی که در بستر تلفن‌های هوشمند می‌تواند بیشترین خدمات را با کمترین زمان و هزینه به گردشگران عرضه کند، استقبال خواهد شد.

فلاحی گفت: توجه ویژه‌ای به تولیدات صنایع دستی استان باید انجام شود تا بازار صنایع دستی در استان همراه با اقتصاد گردشگری پیش برود.

وی به ضرورت آموزش کارکنان اداره کل و فعالان گردشگری اشاره کرد و افزود: تا پایان سال کارگاه‌های آموزشی متنوعی بویژه در بحث اصول تشریفات تدارک دیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل همچنین به آمادگی این استان جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اشاره کرد و گفت: امسال با رویکرد متمایزی در این نمایشگاه حضور یافته و جاذبه ‌استان را معرفی می‌کنیم.

فلاحی با بیان اینکه تقویت برنامه های جشنواره زمستان بیدار استان اردبیل امسال نیز در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی این استان قرار دارد، افزود: برنامه‌های زمستان بیدار امسال کیفی‌تر از سال گذشته و به منظور شناساندن ظرفیت‌های زمستانی استان اردبیل در سطح ملی برگزار خواهد شد.

وی افزود: خلخال از شهرستان‌های موفق استان در زمینه برگزاری جشنواره زمستان بیدار بوده و از ظرفیت‌های زمستانی این منطقه بیشتر از سال قبل استفاده خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر