کد خبر: 981768
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: فرمانداری به استناد قانون، عضو علی‌‌البدل اول را به عنوان جایگزین معرفی می‌کند که در شرایط فعلی آقای ایرج شهین‌باهر عضو علی‌البدل اول است.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز  در خصوص ادعای برخی از وکلا در فضای مجازی از نامشروعیت شهردار در این سمت به خاطر عدم استعفا از عضو علی‌البدلی شورای شهر ، اظهار کرد: شهردار در آن سمت مشروع باشد و نباشد دیگر الان شهردار است و باید وکلای عزیز که کمی از قانون سر در می‌آورند در زمان خود چنین ادعایی می‌کردند.

وی با بیان اینکه طبق قانون، عضو اول علی‌البدل شورای شهر جایگزین عضو فوت شده این شورا شود، گفت: مطابق قانون باید رئیس شورای شهر تبریز به صورت کتبی فوت عضو اصلی شورای شهر را به فرمانداری گزارش کرده و درخواست معرفی عضو جدید را کند.

فرماندار تبریز ادامه داد: فرمانداری به استناد قانون، عضو علی‌‌البدل اول را به عنوان جایگزین معرفی خواهد کرد که در شرایط فعلی آقای ایرج شهین‌باهر عضو علی‌البدل اول می‌باشد.

وی در خصوص اینکه ایرج شهین باهر، شهردار تبریز است و در این حالت چه تصمیمی گرفته می‌شود، گفت: این بر عهده خود آقای شهین‌باهر است که باید تعیین تکلیف کند که در شهرداری می‌ماند و یا عضو جدید شورای پنجم شهر می‌شود.

مهدوی افزود: اجازه دهید تا بعد از تعیین تکلیف از سوی خود شهردار، عضو جدید شورای شهر را معرفی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه روز یکشنبه، ۲۴ آذرماه هیچ عضو علی‌البدلی به شورا معرفی نخواهد شد، گفت: ابتدا شورا باید گزارش به فرمانداری ارسال کند که قانون  نیز برای آن زمانی تعیین نکرده و فقط اعلام کرده است که "بلافاصله" گزارش  از سوی ریاست شورای شهر به فرمانداری ارسال شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر