کد خبر: 981758
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کشاورزان نیک‌اندیش اصفهانی 10گام جلوتر از دولت
کشاورزان نیک‌اندیش اصفهانی نیکوکار؛بیش از پنج هزار درخت میوه را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد استان اصفهان ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهارداشت : اجرای طرح‌های ثمره و شجره طیبه توسط این نهاد سابقه طولانی دارد و بر اساس آن‌ها کشاورزان و صاحبان باغ‌های میوه می‌توانند تعدادی از درخت‌ها و یا محصول آن‌ها را با همکاری کمیته امداد به نیازمندان واگذار کنند.
حمیدرضا طاهری، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر محصول بیش از پنج هزار اصله درخت در فصول مختلف سال برداشت‌شده و میوه و یا وجه حاصل از فروش آن در میان نیازمندان همان منطقه توزیع می‌شود.
وی با اشاره به پراکندگی و نوع درختان اهداشده در استان اصفهان، گفت: ۲۵۰۰ اصله درخت سیب در منطقه سمیرم، ۲ هزار اصله درخت پسته در اردستان و کاشان و همچنین بیش از ۵۰۰ اصله درخت گردو در سایر نقاط توسط نیکوکاران، کشاورزان و باغداران نیک‌اندیش به نیازمندان واگذارشده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به آثار ماندگار بعضی از حسنات و اعمال خیر، یادآور شد: فرهنگ انفاق و کمک مستمر به نیازمندان با چنین طرح‌هایی تقویت‌شده و می‌توان این الگو را در سایر زمینه‌های موردنیاز در عرصه خیر و احسان استفاده کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار