کد خبر: 981695
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: کسانی که باعث تشکیل مجلس دهم و تکرار دولت روحانی شدند، نمی‌توانند خود را پنهان کنند و مسئولیت اقدام خود را نپذیرند بلکه باید پاسخگو باشند.
عبدالحسین روح‌الامینی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفتگو با مهر در خصوص ویژگی‌های مجلس مقتدر و ضد فساد برای بهبود وضعیت معیشتی مردم اظهار داشت: این موضوع شرط لازم است، اما کافی نیست و با اینکه مردم به شدت از تبعیض‌ها ناراحت هستند و به دنبال علاج این معضلات می‌گردند، اما اداره بهینه کشور از بروز این مشکلات پیشگیری خواهد کرد.
عضو شورای مرکزی ائتلاف با بیان اینکه مجلس در چینش کابینه و رأی دادن به وزرای مطلوب تاثیر جدی دارد، خاطرنشان کرد: مجلس باید طوری بر امور کشور نظارت داشته باشد که حالت رهاشدگی فعلی احساس نشود. اگر یک مجلس کارآمد، مردمی و با تخصص مورد نیاز مردم شکل بگیرد که اهل معامله و زد و بند و وکیل‌الدوله نباشند اوضاع قطعاً درست خواهد شد.
روح‌الامینی درباره عبور از جناح‌گرایی در مجلس آینده خاطرنشان کرد: کسانی که باعث تشکیل مجلس دهم و تکرار دولت روحانی شدند، نمی‌توانند خود را پنهان کنند و مسئولیت اقدام خود را نپذیرند بلکه باید در قبال مردم پاسخگو باشند.
وی در پایان با اشاره به برخی نمایندگان که در اعتراض به عملکرد دولت استعفا کرده‌اند، یادآور شد: در حالی که این نمایندگان خود از این دولت حمایت کرده‌اند امروز شدیدتر از مردم علیه ناکارآمدی دولت و نابسامانی‌ها معترض شده‌اند که قطعاً این بی‌صداقتی پذیرفته شده نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار