کد خبر: 981430
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
سرلشکر سلامی خطاب به دشمنان منطقه‌ای ایران:
فرمانده کل سپاه خطاب به آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان منطقه‌ای ایران گفت: شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم و انتقام می‌گیریم و اگر دست از فتنه برندارید منافعتان را به آتش می‌کشیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر امروز در جمع سپاهیان و بسیجیان شهرستان ری با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و دیدار با جانبازان که اسطوره و استوانه‌های محکم صبرند را فضیلت و عنایتی از سوی خداوند می‌دانم اظهار داشت: امروز فرصتی ایجاد شد تا با رزمندگان امنیت این سرزمین که نشانه‌های بصیرت و سمبل غیرتند دیدار کنیم که این رزمندگان برپا نگه دارنده قائمه‌های نظام‌اند و بیرق‌ها را برافراشته نگه می‌دارند و نمی‌گذارند پرچم امامت و ولایت بر زمین بیفتد.

وی بیان کرد: واقعیت این است که اگر همین اندازه جمعیت در کنار ائمه ما بود آن ماجرا‌های غم‌انگیز هرگز در صدر اسلام به وقوع نمی‌پیوست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور شما بسیجیان در این فضا به مثابه جهادی بزرگ است، زیرا که حضور و بیداری شما دشمن را ترسانده و جلو نمی‌آیند و دور می‌کند، هر کجا که نور بتابد ظلمت، تیرگی و تاریکی به نیستی می‌رود.

سردار سلامی سپس بیداری، حضور، میدان‌داری، پرچم‌داری و ستبر کردن سینه در مقابل دشمن رمز بقا، جاودانگی و عزّت ماست، تصریح کرد: باور کنید که در این ۴۱ سال تنها به قوت حضور شما که همواره تابع، ولی امر مسلمین هستید هر توطئه، فتنه و جنگی سرد و خاموش شده و دشمنان را بی‌روح، افسرده و ناامید کرده است.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در امنیت جامعه، بیداری، حضور، میدان‌داری و ایستادگی در مقابل دشمن را رمز بقا، عزت و جاودانگی ملت ایران برشمرد و گفت: شما حقیقتاً برای این ملت، عزّت، سرافرازی، امنیت و آرامش می‌آفرینید و آرامش‌بخش مردم هستید و همواره در مقابل اقدامات ناامیدکننده‌های دشمن ایستادگی می‌کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده و هیچ کشوری در طول حیات بشر به اندازه ملت ایران در طول تاریخ و حیات بشر در این کره خاکی به اندازه ملت در معرض تهاجمات سنگین شیاطین کوچک و بزرگ عالم نبوده، ولی به فضل الهی ایستادگی کرده و باشکوه از هر حادثه‌ای با افتخار، آبرومندی و شرف عبور کرده است.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم ایران شریف، مؤمن، وفادار و آگاه هستند افزود: مردم می‌دانند سعادت آن‌ها در گِرو حمایت از امام است و وقتی امام مسلمین در میدان نبرد جهانی شجاعانه ایستاده است مردم او را همانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند و با هم قله‌ها را فتح می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران در شکستن دشمنان هنرمندند و در ناکام کردن آن‌ها شاهکار می‌آفرینند لذا این بار نیز به بهترین شکل پیش رفته و جوانان به میدان آمدند و ما از شکوه حضور و صبر خانواده شهیدان و جانبازان تشکر می‌کنیم که ما را در پیمودن این راه مصمم‌تر می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما تا پیروزی فاصله‌ای نداریم گفت: در حال حاضر به دشمن و خیمه آن‌ها نزدیک هستیم و آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حال عقب‌نشینی این فتنه‌ها را برپا می‌کنند، ولی مردم ما نشان دادند که محاسبات دشمن همیشه اشتباه است.

سردار سلامی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کنند که مردم برای مشکلات اقتصادی به آن‌ها رجوع خواهند کرد در صورتی که برای ملت ما پناهگاه ایمان است، دشمن، دشمن است و آن‌ها فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند در صورتی که پناهگاه این ملت فقط قرآن و ایمان است.

وی تصریح کرد: هر چه فشار اقتصادی دشمن بیشتر شود مردم مصمم‎تر از پیش ایستادگی می‌کنند، زیرا که می‌دانند دشمن در پی ایجاد ناامنی در کشور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نظام آرزوی هزاران ساله انبیا الهی است گفت: انبیا الهی آمدند که حکم خدا را روی زمین جاری کنند تا توحید و خداپرستی روی زمین برقرار شود و این همان نظامی است که حضرت علی (ع) و سایر بزرگان دین در راه دستیابی به آن شهید شدند و حال این آرزو تحقق یافته و این بیرق برافراشته شده و پرچم عاشورا در همه جا در حال اهتزار است و این جوانان تربیت شدگان غیرت حضرت ابوالفضل (ع) هستند که این بیرق را برافراشته‌اند.

سردار سلامی در پایان خطاب به سران استکبار و متحدان منطقه‌ای آن‌ها خاطرنشان کرد: خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری ملت و در دستان مردم است و ما به دشمنان می‌گوییم شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم و انتقام می‌گیرم.

وی خطاب به سران کشور‌های آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان منطقه‌ای که فتنه می‌کنند، گفت: به شما می‌گوییم که اگر دست از فتنه برندارید، منافعتان را به آتش می‌کشیم و این آخرین کلام ماست.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
بزودی روحانی در ژابن نسخه همه را خواهد بیجید. از یکطرف ظریف در عمان و دیگر کشور ها در حال التماس است و در اینده هم روحانی خواهد رفت به التماس.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار