کد خبر: 981205
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
در همایش آشنایی با سامانه کشوری کسب و کار عنوان شد:
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با همکاری بانک ملی جمهوری اسلامی ایران اقدام به برگزاری همایش آشنایی با سامانه کشوری کسب و کار (سککوک) نمود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این همایش  فردوس باقری، مدیرعامل سامانه سککوک هدف از برگزاری این سلسله نشست ها را تکمیل فرایندهای عضویت و زنجیره های تامین به سامانه سککوک بیان کرد و افزود: با توجه به تحولات فضای فناوری و تامین مالی در سطح دنیا ، نفوذ فناوری در حوزه تجارت بنگاه های اقتصادی افزایش یافته و لازم است فعالان اقتصادی فضای تجاری خود را به ابزارهای تجارت الکترونیک تجهیز کنند.

وی تأثیراصلی بکارگیری فناوریها و ابزارهای مدرن در چرخه های مختلف هر فعالیت را افزایش بازدهی، اقتصادی سازی بیشتر فعالیت و مناسب سازی کیفیت و بهای محصولات بیان و تصریح کرد: همگی این عوامل ضامن بقای مقرون به صرفه شدن و پایداری آن فعالیت می شوند.

باقری سککوک را سامانه ای برای کمک به ارتقاء تولیدات داخلی و تولید ناخالص ملی کشور با مدیریت بهینه منابع همگام با جهان امروز و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.

وی بهکارگیری و ارایه روش‌های مدرن ارتقای بازار با مدیریت زنجیره تامین، بهکارگیری موثر الگوهای گردش اعتباری و ارایه روش‌های مدرن تامین مالی زنجیره تامین همچنین بهکارگیری و ارایه روش‌های مدرن مدیریت لجستیک را از مزیت‌های رقابتی این سامانه بیان کرد.

باقری افزود: کسب‌وکارهای خرد، کوچک و متوسط، صنایع، صنوف، تعاونی‌ها و بازرگانان، تامین‌کنندگان کسب‌وکارها و همچنین، کسب‌وکارهای خانگی مخاطبان سککوک هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار