کد خبر: 980898
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
مدیر خرید خارجی ذوب آهن اصفهان :
اصفهان - دکتر جابر جعفری مدیر خرید خارجی ذوب آهن اصفهان در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه ایران متافو، گفت : در سالیان اخیر با توجه به وجود تحریم های بین المللی علیه ایران و به ویژه بعد از خروج دولت آمریکا از برجام،مسیرهای باز شده جهت تعاملات بین المللی،متاسفانه مجددا بسته شد و خریدهای خارجی با چالش های زیادی همراه گردید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، مدیر خرید خارجی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت :بر اساس تجربیات موفق سالیان گذشته و با خرد و تدبیر جمعی و رهنمودهای مدیریت عالی شرکت توانستیم چالش های ایجاد شده را برطرف نموده و آینده روشنی را در این خصوص برای ذوب آهن اصفهان ترسیم نماییم.

مدیر خرید خارجی شرکت  تصریح کرد : در نمایشگاه امروز تعاملات بسیار خوبی با شرکت های داخلی و خارجی در زمینه تامین مواد اولیه خط تولید و بومی سازی قطعات و تجهیزات صورت گرفت که پس از پیگیری در نشست های آتی نتایج آن اطلاع رسانی می شود.

وی خاطر نشان کرد : استراتژی ذوب آهن اصفهان همواره تامین مواد اولیه و قطعات و تجهیزات از داخل کشور است و در جایی که این امکان به لحاظ کمی و کیفی میسر نباشد به ناچار برای تامین از خارج از کشور برنامه ریزی می شود.

 دکتر جعفری اذعان نمود:  ذوب آهن اصفهان که بنیان آن بر اساس معادن گذاشته شد و مدیریت آنها را نیز بر عهده داشت هم  اکنون به دلیل کمبود اولیه داخلی  به ویژه سنگ آهن با نیمی از  ظرفیت تولید دارد و متاسفانه صادرات این ماده اولیه استراتژیک را شاهد هستیم. مسولین در جهت حفظ تولید و ارتقاء آن نیاز  است حامی تولید کنندگان باشند و با اتخاذ راهبردهای اثربخش از خام فروشی مواد اولیه جلوگیری نمایند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار