کد خبر: 980882
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه دولت نهایت بی‌تدبیری را در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین داشت، گفت: مسئولان دولتی پاسخگوی تصمیمات آسیب‌آور خود نیستند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، اسدالله بادامچیان در نشست دبیران حزب افزود: ملت ما انتظار دارد که مسئولان اقدامات خود را و چگونگی توطئه‌های مستکبرین و عوامل اصلی وابسته و خودفروخته به امریکا و صهیونیست‌ها را به مردم گزارش دهند و اشرار و آدمکشان و تخریب‌گران اموال مردم و عمومی برخورد جدی عبرت آموز و ریشه‌کن شود ولی با فریب‌خورده‌ها و افراد عادی مدارا گردد.

بادامچیان افزود: دولت نهایت بی تدبیری را در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین داشت و وعده داد جلوی گرانی سایر کالا‌ها را می‌گیرد، متأسفانه اکنون مسئولان دولتی پاسخگوی تصمیمات آسیب آور خود نیستند و به وعده‌ها نیز عمل نمی‌کنند. وی تأکید کرد: دولت حداقل می‌تواند افزایش قیمت‌های مرتبط با خدمات دولتی را بگیرد. این خواست مردم است و دولت به جای وعده مکان دادن برای اعتراضات بهتر است طوری با مردم رفتار کند که به خواسته‌های مردم عمل نماید که جایی برای اعتراض نگذارد.

بادامچیان موضع عراقچی درباره برجام را بیان واقعیت حقیقی برجام دانست که نه تنها تحریم‌ها را برنداشت، بلکه بر آن افزود. وی سخن رئیس جمهور در نفی مذاکرات با امریکا و اینکه دیگر سرمان کلاه نمی‌رود را یک اعتراف کلیدی دانست که قصد مذاکره‌کنندگان امریکایی را کلاه گذاشتن بر سر دیگران می‌داند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار