کد خبر: 980596
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
سخنگوی فدراسیون کشتی از دریافت ایمیل اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر پیگیری این اتحادیه برای برگزاری جام جهانی در تهران خبر داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حسن رنگزر با بیان اینکه رایزنی‌های فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: فدراسیون کشتی در آخرین رایزنی‌های خود با اتحادیه جهانی ایمیلی را از این اتحادیه دریافت کرده که بیانگر پیگیری این نهاد و همچنین تمایل و موافقت تیم ژاپن با حضور در جام جهانی تهران است.

وی تصریح کرد: گام‌های مثبتی از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری جام جهانی در تهران برداشته شده و ما همچنان امیدواریم این مسابقات طبق همان تاریخی که ما به اتحادیه جهانی پیشنهاد دادیم برگزار شود.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی افزود: با توجه به تعطیلی روز‌های شنبه و یکشنبه اتحادیه جهانی باید در انتظار اخبار خوبی تا اواسط هفته جاری باشیم. کمااینکه با اعلام موافقت ژاپن منتظر روشن شدن وضعیت دیگر تیم‌ها و همچنین نهایی شدن تاریخ برگزاری مسابقات هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی قرار بود طی روز‌های ۷ و ۸ آذرماه با حضور ۸ تیم برتر دنیا به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود که برگزاری این مسابقات با نظر اتحادیه جهانی لغو شد. البته مکاتبات فدراسیون کشتی ایران با اتحادیه جهانی همچنان ادامه دارد تا شاید در واپسین روز‌های سال ۲۰۱۹ میلادی موفق به بازگرداندن میزبانی جام جهانی به تهران شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار