کد خبر: 979765
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس شب گذشته تهران را به مقصد هنگ کنگ ترک کرد تا در مراسم بهترین‌های آسیا شرکت کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: فوتبال ایران پس از مدت‌ها یک کاندیدای جدی برای کسب توپ طلای آسیا دارد. پس از این که علی کریمی در سال ۲۰۰۴ این جایزه را از آن خود کرد، ایرانی‌ها این جایزه را هیچ وقت نبردند و در این بین جواد نکونام، محسن بنگر، هادی عقیلی و خود کریمی، برای کسب آن در سال‌های مختلف کاندیدا شدند، اما این رقابت را به رقبای خود باختند.

سال گذشته نیز پیش بینی می‌شد که بیرانوند جزو سه گزینه نهایی باشد، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت نیز عبدالکریم حسن قطری مرد سال آسیا شد. آن هم در شرایطی که او و یارانش نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به هم تیمی‌های بیرانوند باختند و در کل نیز این انتخاب انتقاد‌های تندی را به همراه داشت.

حال مراسم برترین‌های آسیا در حالی امشب برگزار خواهد شد که در کنار بیرانوند، ماکینو و اکرم عفیف نیز گزینه بردن توپ طلا هستند. اما نکته قابل توجه این است که به خاطر برگزاری بازی‌های جام خلیج فارس و تقابل قطر - امارات، عفیف نمی‌تواند در این شوی بزرگ شرکت کند.

برخلاف اکرم عفیف، علیرضا بیرانوند راهی هنگ کنگ شده است. او که روز گذشته با استوری‌های خود درباره آلودگی هوا خبرساز شد، دیشب با پروازی خود را به پایتخت مالزی رساند و حالا ساعت‌های پراسترس را سپری می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار