کد خبر: 978303
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰
مرد فریبکار که با چک‌های جعلی مرتکب کلاهبرداری از سایت دیوار شده بود، دستگیر شد.
سرويس حوادث جوان آنلاين: به گزارش جوان، بیست و سوم آبان سال جاری مردی با مراجعه به پلیس‌آگاهی پایتخت از یک فقره مشکوک به کلاهبرداری در سایت شکایت کرد و در توضیح به مأموران گفت: «مدتی قبل تعدادی ابزار آلات صنعتی را برای فروش در سایت دیوار آگهی داده‌بودم که مردی تماس گرفت و خودش را خریدار معرفی کرد. بعد از توافق قیمت قرار شد روزی را مشخص کنیم و او بعد از پرداخت پول آن وسایل را تحویل بگیرد.» آن مرد ادامه داد: «مرد خریدار در تماس‌های بعدی بهانه‌های مختلفی آورد تا اینکه بار آخر او روزی را مشخص کرد و قرار شد در ساعات پایانی آن روز با ارائه چک وسایل را تحویل بگیرد.»

با ثبت این اظهارات، روز قرار، اکیپی از مأموران اداره‌۱۳ پلیس‌آگاهی همراه فروشنده، به محل مورد نظر اعزام شدند که با رسیدن فرد مورد نظر مشخص شد فرد خریدار خودش سر قرار نیامده است و چک جعلی است. به این ترتیب مرد جوان مورد تحقیق قرار گرفت. او در توضیح گفت: «در پیک موتوری کار می‌کنم. ساعتی قبل دو مرد جوان تماس گرفتند و قرار شد در میدان پونک چک را از آن‌ها تحویل بگیرم و اجناس را برای آن‌ها ببرم. باور کنید آن‌ها را نمی‌شناسم و از نقشه آن‌ها بی‌اطلاع هستم.»

با توضیحات راننده پیک، مأموران به آدرس فرد مورد نظر رفتند و در یک عملیات پلیسی موفق شدند فرد کلاهبردار اینترنتی را دستگیر کنند.

سرهنگ جهانگیر تقی‌پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: «بعد از دستگیری متهم، مأموران در بررسی از مخفیگاه وی موفق شدند چند فقره چک تقلبی را نیز کشف کنند که متهم از آن‌ها برای خرید و فروش لوازم در سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کرد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار