کد خبر: 978227
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
سرمربی موفق تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: خوشحالم‌که والیبال رئیس خود را شناخت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بهروز عطایی که به عنوان نماینده مربیان در مجمع انتخابات فدراسیون والیبال حضور داشت، در مورد برگزاری انتخابات و انتخاب دوباره داورزنی گفت: در این دو سالی که فدراسیون رییس نداشت طبیعی بود که شاهد باشیم بسیاری از کار‌ها قابل برنامه ریزی بلند مدت نباشند و الان خوشحالم رییس مشخص شد تا والیبال به آرامش واقعی برسد.

او ادامه داد: چرخه والیبال ما در بحث تولید بازیکن می‌چرخد و روند خوبش ادامه دارد. نوجوانان ما پنجم جهان و جوانان قهرمان جهان شدند که نشان می‌دهد شرایط خوبی در این مورد داریم. این چرخه می‌تواند به بزرگسالان وصل شود و امیدوارم آقای داورزنی به این موضوع مهم توجه داشته باشد.

عطایی افزود: اگر سیستم درست مدیریت شود و داورزنی چرخه را به درستی هدایت کند، می‌توان گفت بعد از المپیک دو سوم بازیکنان رده‌های پایه ما وارد بزرگسالان می‌شوند. ما برای آینده پشتوانه داریم و بقیه کار‌ها باید با مدیریت درست پیش رود.

او درباره نیاز فعلی والیبال نیز گفت: الان اگر توجه کنید هنوز کمیته‌های فدراسیون خیلی جدی مشخص نیستند، دبیر و نایب رییس باید هر چه سریع‌تر مشخص شوند تا کارگروه‌های قوی درون‌فدراسیون داشته باشیم. اگر این اتفاق رخ دهد شاهد بهتر پیش رفتن برنامه‌ها خواهیم بود.

عطایی در پاسخ به این سوال که داورزنی باید چه نقایصی را در بحث مدیریتی خود برطرف کند؟ توضیح داد: نمی‌توان گفت هیچ نقایصی در گذشته نبود، اما فکر می‌کنم در دوره داورزنی خیلی خوب به جهان معرفی شدیم و در دوره او بود که به تیم برتر دنیا تبدیل شدیم. تنها امیدوارم او تفکرات بروز و جدیدی وارد این رشته کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار