کد خبر: 977471
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
برای اولین بار در اصفهان؛
مستند "در جستجوی زمان از دست رفته" که توسط فهیمه باقری پور اصفهانی پژوهش، تدوین و کارگردانی شده است، جمعه ۲۴ آبان ماه در سالن همایش های کتابخانه مرکزی اکران می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،با توجه به تحولات سریع جامعه و فناوری‌های رسانه دسترسی به قابلیت‌های مستندسازی آسان شده لذا دفتر تخصصی سینما با این شناخت می‌خواهد از این فرصت استفاده و نگاه جدیدی را با حمایت از مستندسازان و هنرمندان در شهر اصفهان و کشور ایجاد کند.

مدیر دفتر تخصصی سینما گفت: اکران مستند، توسط دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در راستای حمایت از هنرمندان اصفهانی انجام می شود.

مصطفی حیدری با اشاره به اکران مستند "در جستجوی زمان از دست رفته" اظهار داشت: این مستند داستان زندگی دکتر محمد شمس اردکانی‌ پزشک زنان و زایمان را روایت می کند که از سوی دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری بیمارستان سعدی اکران می شود.

وی ادامه داد: این مستند 30 دقیقه ای که توسط فهیمه باقری پور اصفهانی پژوهش، تدوین و کارگردانی شده است، روز جمعه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۸ در سالن همایش های کتابخانه مرکزی با حضور دکتر محمد شمس اردکانی اکران می شود.

مدیر دفتر تخصصی سینما بیان کرد: دکتر محمد شمس اردکانی از پزشکان متخصص و متبحر اصفهان است که نزدیک به ۸۲ سال سن دارد و هنوز در مطب خود به ویزیت بیماران می پردازد.

حیدری افزود: علاقه کارگردان به شخصیت این پزشک منجر به ساخت این مستند شده و همزمان با تولد محمد شمس اردکانی برای نخستین بار در اصفهان از این مستند رونمایی خواهد شد.

با همكاري معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان در روزهاي 23 و 24 آبان ماه به نورپردازي در ميدان انقلاب و بناي پل هاي دفاع مقدس و امام خميني(ره) می پردازد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: غرفه های پایش سلامتی و مشاوره شهروندان نیز روز جمعه 24 آبان ماه در ابتداي جاده سلامت ناژوان با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه های مربوطه با هدف توسعه و بهبود سطح سلامت شهروندان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
سلام ‌. چجوری میتونیم این مستند تماشا کنیم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار