کد خبر: 977273
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اشرافیت اطلاعاتی سپاه در کردستان بسیار بالاست.

سردار محمدحسین رجبی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کردستان که هم‌اکنون در ستاد سپاه استان در حال برگزاری است، با تبریک هفته وحدت و میلاد پر برکت پیامبر مکرم اسلام، اظهار کرد: خداوند منان را شاکر هستم که به بنده حقیر فرصت خدمت در کردستان را عنایت فرمود.

وی تصریح کرد: از فرماندهان خود تشکر می‌کنم که زمینه را فراهم کردند که توفیق خدمت در کردستان را بیابم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان افزود: در این محیط پرمخاطره با کلی از مسائل زندگی، همواره فرماندهان کمک‌حال ما بوده و از راهنمایی‌های آنها بهره‌مند بوده‌ام.

وی با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان بخاطر همراهی آنها، گفت: از همه همکاران نیز طلب حلالیت می‌کنم شاید در طول این چند سال رنجشی از من به دل داشته باشند.

سردار رجبی تصریح کرد: از مردم کردستان به ویژه ایثارگران، پیشمرگان کرد مسلمان، شهدا و خانواده شهدا عذرخواهی می‌کنم شاید علی‌رغم میل باطنی نتوانسته‌ام آنگونه که باید در خدمتشان باشم.

وی با بیان اینکه قطعا سردار حسینی، فرمانده جدید سپاه کردستان موفق‌تر از بنده در این عرصه خدمت خواهند کرد، اذعان داشت: توصیه به همه مسئولان استان دارم از این فرصت خدمت که پیدا کرده‌اند بیشتر بهره بگیرند و همانگونه که با بنده همکاری داشتند، با فرمانده جدید سپاه استان همکاری کنند.

فرمانده سابق سپاه استان کردستان اضافه کرد: در مدت مسئولیت بنده در سپاه استان اقدامات بسیاری در حوزه‌های مختلف اعم از امنیتی و توسعه آن، مردم‌یاری، بسیج 10ها میلیونی‌، مهندسی رزمی، ساخت ابنیه و غیره انجام شده که همه اینها به لطف خدا و در سایه تلاس کارکنان سپاه و بسیج بوده و بنده فقط افتخار خادمی آنها را داشته‌ام.

وی گفت: اشراف اطلاعاتی در سپاه استان بسیار بالا است و این موضوعی است که همه مسئولان به آن اذعان دارند.

وی با ذکر خاطره‌ای امنیتی از دوران مسوولیت خود در سپاه استان، گفت: سال 94 همه چیز آماده بود که یک گروه 11 نفره ضدانقلاب را بزنیم در همان لحظه که می‌خواستیم عملیات را انجام دهیم شنیدم به زور یک نیسان محلی را گرفته‌اند راننده نیسان یک بچه کوچک هم همراه داشت این وضعیت موجب شد به خاطر حفظ جان راننده نیسان عملیات را انجام ندهیم.

سردار رجبی تصریح کرد: تصمیمی که عنایت خدا را به همراه داشت و بعد از یک سال 11 نفر دیگر از گروهک‌های ملحد ضدانقلاب به استان ورود پیدا کردند و توانستیم با اقداماتی برنامه‌ریزی شده آنها را به درک واصل کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر