کد خبر: 976483
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
شمخانی:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه منافع مردم ایران قابل معامله نیست، گفت: اگر امریکا و کشور‌های اروپایی رویه فعلی را با امید به عقب نشینی ایران ادامه بدهند به طور قطع پشیمان می‌شوند.
به گزارش مهر، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی پنج شنبه گذشته در هجدهمین همایش دادستان‌های سراسر کشور در مشهد مقدس، گفت: حقوق قانونی و منافع مردم ایران قابل معامله نبوده و اگر امریکا و کشور‌های اروپایی رویه فعلی را با امید به عقب‌نشینی ایران ادامه بدهند به طورقطع دستاوردی به غیر از پشیمانی نخواهند داشت. وی اعتماد میان حاکمیت و مردم را لازمه پایداری امنیت ملی دانست و افزود: قوه قضائیه در ایجاد و تحکیم اعتماد میان حاکمیت و مردم نقش مهم و منحصر به فردی دارد. استقلال قاضی و عدم تاثیر‌پذیری از جریانات و رویکرد‌های سیاسی و حزبی بخشی از الزامات غیر‌قابل اجتناب و مهم فعالیت دستگاه قضایی است. سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری باحفظ اصول پویایی، دقت و سرعت عمل می‌توانند با پاسخگویی سریع به مطالبات مردم تضمین کننده حقوق شهروندی به عنوان یکی از ضرورت‌های افزایش اعتماد اجتماعی باشند.
شمخانی، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، این رخداد مهم را نماد مردم سالاری در کشور و تولید کننده اقتدار ملی عنوان کرد و گفت: انتخابات منبع تولید قدرت در نظام اسلامی بوده و بر خلاف خواست معاندین که به دنبال تبدیل نمودن این رخداد به تهدید علیه کشور هستند انتخابات آتی نیز با تحقق اصول امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت با شکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد. وی، هدف امریکا از پیگیری راهبرد فشار حداکثری امریکا را متزلزل کردن اراده و ایمان جبهه نیرومند و استکبار ستیز مقاومت ذکر کرد و گفت: امریکا با استفاده از ابزار‌های جنگ نسل چهارم در تلاش است با ایجاد خستگی و فرسایش در ساختار‌ها و ابزار‌های قدرت کشور‌های مستقل شرایط فروپاشی از درون را محقق کند. دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: شرایط امروز در عراق و لبنان و تلاش امریکا و همپیمانان این کشور برای سوء استفاده از مطالبات اقتصادی و اجتماعی بر حق گروهی از شهروندان عراق و لبنان برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی نیز دقیقا براساس شاخص‌های جنگ نسل چهارمی در حال پیگیری است.
شمخانی گفت: با شناخت عمیقی که از مردم و نقش بی‌بدیل مرجعیت در عراق داریم، این سناریوی امریکا و اذناب منطقه‌ای این کشور نیز، چون فتنه داعش با شکست مواجه خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا کیانفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
دریابان علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی گفت: اگر آمریکا و اروپا رویه گذشته را ادامه دهند پشیمان می‌شوند.

آقای شمخانی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار