کد خبر: 974282
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج تاکید کرد
معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج در بازدید از مرکز دفن زباله حلقه دره بر ضرورت ساماندهی و رسیدگی به بوی نامطبوع این منطقه تاکید کرد.

غفور قاسم پور در پی نارضایتی مردم کیان مهر و مهرشهر از بوی نامطبوع مرکز دفن زباله کرج و بدنبال بازدید از این منطقه به اتفاق استاندارالبرز در مصاحبه ای رسمی به مدیدیت شهری کرج مأموریت داد تا به قید فوریت نسبت به رسیدگی دغدغه مقام عالی دولت در استان دست به کار شوند.

وی با اشاره به قرارگیری حلقه دره در مجاورت بافت مسکونی که موجب نارضایتی شهروندان شده است،افزود: عدم پیگیری وضعیت حلقه دره به دغدغه چندین ساله ساکنان کیان مهر و مهرشهر کرج تبدیل شده است.

معاون استاندار با اشاره ضرورت اتخاذ تدابیر لازم از سوی مدیریت شهری و سازمان پسماند تصریح کرد:‌ با توجه به تردد مسافران از این محدوده و قرارگیری فرودگاه باری و هوایی پیام که این منطقه را به یکی از قطب های اقتصادی استان تبدیل کرده است، مدیریت شهری باید برای رسیدگی به وضعیت خدمات شهری اقدام عاجلی صورت دهد.

وی افزود: امروز نیز اعلام میکنم که ظرف کوتاه ترین مدت باید اقدامات اجرایی برای رفع نارضایتی مردم صورت پذیرد تا گزارش کامل آن به استاندار محترم مقام عالی دولت در استان اعلام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار