کد خبر: 973160
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
علیرضا شجاع‌نوری به‌عنوان بازیگر نقش سلمان در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری انتخاب شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در بازدید رییس سازمان صداوسیما از کارگاه‌های پیش تولید سریال «سلمان فارسی» که امروز شنبه ۲۰ مهر انجام گرفت از بازیگر نقش اول این سریال رونمایی شد.

عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما در این بازدید سه ساعته اعلام کرد که تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» اواخر آذرماه در جزیره قشم آغاز می‌شود.

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری ساخته خواهد شد.

علی عسکری پیش از این درباره انتخاب بازیگران این سریال گفته بود: در طرح ملی «سلمان فارسی» به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده و کار شناسایی حدود ۲۰ هزار بازیگر در ۲۹ استان کشور، پیش رفته است.

رئیس سازمان صداوسیما بیان کرده بود: هدف ما این است که از هنرمندان و افراد بااستعدادی که به دلایلی مهجور مانده‌اند، حمایت کنیم تا کار شناسایی بازیگران برای ایفای ۱۵۰۰ نقش انجام شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
کار خوبی است اما شان جناب سلمان باید حفظ شود. چرا که حبیب و محبوب رسول الله صلوات الله علیه و آله و اهل بیت است و بنده ی خوب و از اولیا خدا.
----------------------
اما مراقب برنامه ها ی صدا و سیما باشید و محتوای آن سنجش شود، مثلا سریالی به نام دوقلو ها در شبکه دو برای نوجوانان در حال پخش است که محتوای آن مناسب نیست.
خشونت و هتک حرمت دیگران به راحتی وجود دارد، آن هم برای نوجوان. زنی خشن که دایم در حال خشونت و ضرب و شتم است . به افراد دیگر و شوهرش پرخاش می کند.
پرخاش به همسر و منازعه و عدم رعایت حقوق و آداب درباره افراد و لودگی و ....
نظارت نظارت نظارت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار