کد خبر: 972629
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
جانشین فرمانده کل سپاه:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: کشور ما به قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان دست یافته است و هیچ قدرتی جرئت حمله به ایران را ندارد.
به گزارش سپاه نیوز، دریادار پاسدارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شاهد، ضرر اقدام علیه ایران را بیشتر از نفعش دانست و افزود: دشمنان به قدرت ما اقرار می‌کنند و شرایط به گونه‌ای است که خود آن‌ها به دنبال یافتن قدرت بازدارندگی در برابر ایران هستند. فدوی گفت: دشمنان در شرایط کنونی به مرحله التماس رسیده‌اند تا از مخمصه یمن و دیگر کشور‌ها نجات یابند.
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه حوادث اخیر نشان‌دهنده ضعف دشمنان است و این ایران است که برتری در برابر دشمنان دارد، ادامه داد: ۴۰سال است که امریکا با انقلاب اسلامی ایران دشمنی دارد و تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته، اما همواره در تلاش‌های خود ناکام مانده است. جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ماهیت دشمنی امریکا با ملت ایران رویارویی حق و باطل است و این دو هیچ گاه در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند، گفت: با نگاه به ماهیت دشمنی امریکا علیه ملت ایران مشخص می‌شود که این ستیز بر سر مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیست زیرا در این صورت تاکنون این مشکلات برطرف و توافق‌هایی حاصل شده بود. دریادار فدوی تصریح کرد: امریکایی‌ها با اقدامات مختلف از طریق دست‌نشانده‌های خود نیز نتوانسته‌اند این انقلاب را از پای درآورند و در دفاع مقدس با مقاومت مردم ایران مواجه شده‌اند و این مقاومت همچنان ادامه دارد. جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در ابتدای انقلاب تقریباً همه چیز مورد نیاز را وارد و تنها نفت را صادر می‌کردیم، اما اکنون به لطف مقاومت مردم این شرایط در کشور وجود ندارد. دریادار فدوی تصریح کرد: با وجود تمامی این مشکلات، دشمنی‌ها و تحریم‌ها این قاعده‌های خداوند است که انقلاب را زنده نگه داشته و مستکبران عالم توان مقابله با جبهه الهی را ندارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار