کد خبر: 970313
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
فرمانده سپاه ناحیه بستان‌آباد:
فرمانده سپاه ناحیه بستان‌آباد با تاکید بر لزوم تلاش برای برجسته‌سازی خاطرات هشت سال جنگ تحمییلی برای نسل جوان گفت: 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

 سرهنگ حسن امینی  با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبین ارزش های هشت سال دفاع مقدس است، افزود: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه، افتتاح نمایشگاه عکس و مسابقات ورزشی از جمله این برنامه هاست.
وی با بیان اینکه این برنامه ها از سوی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بستان آباد تدارک دیده شده است، افزود: برگزاری یادواره شهدای شهرستان ،برگزاری نشست های فرهنگی و روشنگری از دیگر برنامه های این هفته است.
سرهنگ امینی با اشاره به اینکه این برنامه ها با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت شهرستان اجرا می شود، اظهار کرد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت و اجرای مراسم صبحگاه واحدهای بسیج دانش آموزی، استقبال از دانشجویان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا هم در این هفته پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد، اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهیدان ،جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حمایت های همه جانبه مردم  عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی با توطئه های رنگین خود در برابر منطق مقاومت ایران اسلامی عجز و ناتوان شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر