کد خبر: 968933
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
آبان‌ماه برگزار می‌شود
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز از 13 تا 17 آبان‎ در تبریز برگزار می‌شود.

محمدرضا پورمحمدی  در حاشیه رونمایی پوستر هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز «رینوتکس» در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آبان ‏ماه هر سال تقریبا همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه «رینوتکس» در استان ما برگزار می‎شود؛ امسال نیز این نمایشگاه از 13 تا 17 آبان‎ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سال‌جاری که سال رونق تولید و حمایت از فناوری ایرانی است، فلسفه برگزاری نمایشگاه این خواهد بود که ما نیازهای صنعت و بخش‌های تولیدی کشور را همراه با توانمندی‎هایی که در داخل برای تولید انواع فناوری‎ها وجود دارد کنار هم قرار دهیم تا این سرمایه‎گذاری‎ها و تلاش اندیشمندان برای رفع مسائل و مشکلات استان صرف شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در چهار بخش و 18 زون عمدتا در حوزه   فناوری‎های نوین برگزار می‎شود؛ در واقع می‎خواهیم متقاضی و مصرف‌کننده فناوری را در کنار هم قرار دهیم و به این ترتیب هم تولید علم و دانش در استان جهت‎دار باشد و هم نیاز صنعت را در داخل کشور تامین کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی توضیح داد: تلاش‌های تیم اجرایی برای برنامه‌ریزی این نمایشگاه از ماه‌ها قبل شروع شده و از اول شهریور ماه سامانه ثبت‌نامی نمایشگاه به آدرس WWW.RINOTEX.IR برای مراجعه و ثبت‌نام فناوران علاقمند فعال گردیده است.

وی افزود: این نمایشگاه و جشنواره توسط مدیریت منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و نمایشگاه بین‌المللی تبریز با همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در استان برگزار می‌گردد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر